  • 1. Data: 2005-07-11 13:47:21
    Temat: powtórka pozwu po umorzeniu
    Od: sylwek <b...@a...pl>

    W skrócie: Pracodawca nie płaci, składam pozew w Sądzie Pracy.
    Pracodawca dostaje z sądu kopie i polecenie dostarczenia jakiś
    dokumentów
    Pracodawca spłaca większość zobowiązań i prosi o wycofanie pozwu
    Wycofuję pozew .Sąd postanawia umorzyć postępowanie w sprawie.
    Pracodawca oczywiście (naiwny byłem) nie spłaca reszty.Pytanie czy mogę
    złożyć nowy pozew w tej samej sprawie,czy w jakiejś formie wznawiać to
    umorzone postępowanie. Dzięki za wszelkie wskazówki.
    pozdr.Sylwek

  • 2. Data: 2005-07-11 14:12:45
    Temat: Re: powtórka pozwu po umorzeniu
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Użytkownik "sylwek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złożyć nowy pozew w tej samej sprawie,czy w jakiejś formie wznawiać to
    > umorzone postępowanie. Dzięki za wszelkie wskazówki.
    Oczywiście, że tak, powinieneś migiem pisac kolejny wniosek i nawstepie
    podać, że chodzi o niespłacona resztę zadłużenia pracodawcy wobec Ciebie,
    tylko powinienes się przygotować na okoliczność, gdyby sad zapytał Cię czy i
    kiedy wysyłałes do pracodawcy pisma ponaglające, przypominajace itp...