  • 1. Data: 2005-07-11 13:40:21
    Temat: Posiedzenie sądu
    Od: "Dyziok" <d...@t...pl>

    Witam, dostałem dziś z sądu zawiadomienie, że odbędzie się "posiedzenie
    celem uprzedzenia stron o możliwości zmiany kwalifikacji prawnej".
    Zastanawiam się, czy jest to więc dla mnie informacja, że takie posiedzenie
    się odbędzie, czy też że jest to wezwanie na to posiedzenie. Nie pisze mi
    się bowiem jechać 6 godzin po to, by się okazało, że nie było to
    konieczne...

  • 2. Data: 2005-07-11 14:10:32
    Temat: Re: Posiedzenie sądu
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    > Witam, dostałem dziś z sądu zawiadomienie, że odbędzie się "posiedzenie

    - skoro zawiadomienie to nie musisz jechać :D
    pozdrawiam
    mk

  • 3. Data: 2005-07-11 16:26:07
    Od: "Dyziok" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:datuko$3g5$1@inews.gazeta.pl...

    > - skoro zawiadomienie to nie musisz jechać :D
    > pozdrawiam
    > mk

    Tak też myślałem, ale zastanawiam się, czy warto jechać. No bo jeśli to
    będzie coś typu: "Zawiadamiam o możliwości zmiany kwalifikacji prawnej. Do
    widzenia" to nie byłoby sensu jechać.