  • 1. Data: 2005-07-11 12:43:12
    Temat: Paszporty
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam, jest sytuacja:
    Dziecko 17 letnie bez paszportu, brak dowodu tymczasowego czy czegoś
    innego potwierdzjącego dane osobowe (prócz wpisu w dowodzie matki)
    Ojciec z nowym dowodem osobistym przebywajacy aktualnie za granica
    Matka ze starym dowodem osobistym.

    Chodzi mi o to, że przy składaniu wniosku o paszport wymagają obojga
    rodziców, ze stron wynika że rodzic posiadający wpis w dowodzie o
    dziecku jest "wymagany" + odpis aktu urodzenia.

    Jak teraz wyrobić paszport dziecku, które chce "dojechać" do ojca, który
    jest już na urlopie i czeka na syna.

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-07-11 13:03:26
    Temat: Re: Paszporty
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
> [...]
    > jest "wymagany" + odpis aktu urodzenia.
    >
    > Jak teraz wyrobić paszport dziecku, które chce "dojechać" do ojca, który

    Ojciec wybiera sie do polskiej ambasady w kraju w ktorym jest (lub
    najblizszej). Sklada oswiadczenie, ze zgadza sie na wyrobienie paszportu dla
    swojego dziecka (powinni miec odpowiedni formularz). Papiery wysyla sie do
    matki dziecka a ona z tym moze wyrobic paszport.

    Pozdrawiam,

    1qa2ws