  • 51. Data: 2005-07-12 11:58:27
    Temat: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    flower napisał(a):

    [...]

    > Mam takie samo zdanie; nazwałbym to ponadto sk....stwem.

    Bez rozpoznania sprawy, wyłącznie na podstawie słów jednej
    tylko strony? To odważny jesteś... ;}

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 52. Data: 2005-07-12 14:23:44
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > flower napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Bez rozpoznania sprawy, wyłącznie na podstawie słów jednej
    > tylko strony? To odważny jesteś... ;}

    Tryb przypuszczający.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 53. Data: 2005-07-12 19:53:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kira napisał(a):

    > Dziadek przeciez _NIE_ zostal w zaden sposob wyrozniony
    > tylko _oklamano_ go, ze tak jest. Dostal telefon rzekomo
    > za zlotowke ze wzgledu na wiek, a przeciez dowolny
    > 20-latek siedzacy obok _TEZ_ by ten sam telefon w tej
    > samej cenie dostal.

    Czyli podczas rozmowy ze starszą osobą, patrząc na jej zainteresowanie
    oferowanym gadżetem, nie można zażartować "jak dla pana to tylko
    złotówka", ale trzeba złożyć oświadczenie "świadomy odpowiedzialności
    karnej za składanie fałszywych zeznań..." ??

    Weź trochę na wstrzymanie...

    M.

  • 54. Data: 2005-07-12 20:26:23
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

> [...]
    > złotówka", ale trzeba złożyć oświadczenie "świadomy odpowiedzialności
    > karnej za składanie fałszywych zeznań..." ??

    zazartowac "jak dla pana tylko zlotowka" a stwierdzic ze z powodu wieku
    przyysluguje mu telefon za 1zl to jak dla mnie dwie rozne rzeczy