  • 151. Data: 2006-11-20 15:32:45
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: "Pacio" <p...@t...ten.shit.poczta.onet.pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:
    > Wielki Brat patrzy i chce wiedziec wszystko.

    Mi sie wydaje, ze tych Braci jest dwoch :)

    Pozdro

  • 152. Data: 2006-11-20 15:34:05
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Linuxy co do zasady ściąga się nieodpłatnie z sieci.
    >
    > Czyli co do zasady faktur oraz nośników brak.

    Tylko skąd ma o tym policjant wiedzieć?
    pzdr mk

  • 153. Data: 2006-11-20 15:37:58
    Temat: Re: Re: Zajęcie zaszyfrowanego kompu tera !!!
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 15:05:58 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Ten przepis mówi w ogólności o czynnościach podejmowanych w zw. z
    > rozpowszechnianiem. Zwykłe posiadanie podpada pod par. 4a.

    A Ty kolego albo zmień czytnik albo inaczej ustaw bo zakładasz nowy temat
    "re:re"

  • 154. Data: 2006-11-20 15:39:27
    Temat: Re: Zaj zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

  • 155. Data: 2006-11-20 15:41:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Henry (k) wrote:

> [...]
    > czasami sobie pograją w coś albo chcą sobie coś napisać lub wydrukować...
    > Nie wyobrażam sobie nieszyfrowania danych, tak jak i kupowania każdemu
    > domownikowi własnego komputera (z jednym wyjątkiem - żonie kupiłem
    > notebooka żeby mogła filmy oglądać w łóżku - ale ja też czasami
    > z niego korzystam). Wydzielenie "sfery na dane osobiste" to normalna
    > rzecz. Poza tym szukając ostatnio dysku zauważyłem że coraz więcej
    > ma opcję szyfrowania. Ba... używając takiego dysku w pracy mam nawet
    > obowiązek go zaszyfrować (w tej chwili tylko szyfrujemy dane).

    a do mojego kompa adostep mam tylko ja, haslo zalozonen w biosie, nie
    mieszkam sam, jakis ninenormalny jestem co ? :)

    P.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 156. Data: 2006-11-20 15:42:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    scream wrote:

> [...]
    > nie uwierzy. W ogóle to przecież ta nowelizacja i zacytowany przez Ciebie
    > par. stwarza ogromne pole do manipulacji. Przecież policja zabierając
    > kompa nie robi indeksu plików na dysku. Potem właściwie nie można już w
    > żaden sposób udowodnić co na nim było a czego nie. Po drodze komputer
    > przechodzi przez dziesiątki rąk i każdy de fakto może wgrać coś od siebie,
    > np. 10 GB ostrego porno z dziećmi. I trafiamy do więzienia bez żadnej
    > możliwości obrony.
    >
    > Paranoja :( Jutro kupuje narzędzia do szyfrowania i robie tak jak autor

    masz prawo zadac spiania zawartosci, przepisy dotyczace przeszukania stosuje
    sie odpowiednio do systemu informatycznego.

  • 157. Data: 2006-11-20 15:43:34
    Temat: Re: Zajcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > policjant nie ale biegly ktorego obecnonsci rzada instrukcja
    > dochodzeniowo
    > sledcza powinien wiedziec czym jest linux i jakie sa zasady dystrybucji
    > skoro to drugi jezelii chodzi o pupularnosc system po windowsie.

    Tyle, że zanim biegły to obejrzy mija niejednokrotnie sporo czasu, a Ty
    jesteś pozbawiany komputera, jeśli nie na zawsze w wyniku grzebania w nim

    pzdr mk

  • 158. Data: 2006-11-20 15:44:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    żąda

  • 159. Data: 2006-11-20 15:45:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

  • 160. Data: 2006-11-20 15:53:35
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > masz prawo zadac spiania zawartosci, przepisy dotyczace przeszukania stosuje
    > sie odpowiednio do systemu informatycznego.

    Swoją drogą to ciekawe w jaki sposób - przepraszam za określenie -
    prosty policjant spisałby zawartość dysku twardego.

    Przecież o md5 i sha1 to on pewnie nawet nie słyszał.

    A co warte jest samo spisanie nazw plików bez chociażby policzenia
    skrótu z zawartości pliku?!

    No bo skąd później wiadomo, że plik o nazwie dajmy na to gole_dupy.avi
    zawierał niedozwolone treści a nie rejestrację imienin u cioci Mieci.

    A poza tym nie w każdym domu jest drukarka.
    Czy w takim razie miałby ręcznie wymienić te setki tysięcy jeśli nie
    miliony plików?

    Jak praktycznie miałoby to wyglądać i czy odmowa spisania protokołu w
    takim właśnie zakresie mogłaby być podstawą do kwestionowania ustaleń
    biegłego?

    P.