  • 1. Data: 2006-11-19 19:08:24
    Temat: ziarenka
    Od: "[oktan]" <s...@v...pl>

    Mam zamiar kupic troche ziarenek trawuchy od kolesia z amsterdamu.Ma mi
    to przeslac poczta.
    Czy w ktoryms momencie bede lamal prawo.

    --
    "Znów bitwa przed nami, przyjaciele moi"

  • 2. Data: 2006-11-19 19:19:17
    Temat: Re: ziarenka
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czy w ktoryms momencie bede lamal prawo.

    Jak ci wypadnie na podłogę i zakiełkuje ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-19 19:35:28
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy w ktoryms momencie bede lamal prawo.

    Nie. Ale "oni" mogą się na Ciebie czaić, toteż najlepiej nie sadzić tego na
    parapecie w swoim pokoju, ani w piwnicy. Ewentualnie poproś kumpla aby na
    poste restante wysłał.

    +inż.leva+

  • 4. Data: 2006-11-19 19:41:50
    Od: "Paweł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[oktan]" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar kupic troche ziarenek trawuchy od kolesia z amsterdamu.Ma mi to
    > przeslac poczta.
    > Czy w ktoryms momencie bede lamal prawo.

    chyba tak, no bo co miejscowi ogrodnicy powiedza na taki proceder.
    Konkurencja Panie!

  • 5. Data: 2006-11-19 19:50:15
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "[oktan]" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar kupic troche ziarenek trawuchy od kolesia z amsterdamu.Ma mi to
    > przeslac poczta.
    > Czy w ktoryms momencie bede lamal prawo.

    Lepiej nie ryzykuj i wyrzuc je wiosną za okno...

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2006-11-19 22:01:43
    Od: "[oktan]" <s...@v...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jak ci wypadnie na podłogę i zakiełkuje ? :)

    Moze nie wypadnie.Wiem zeposiadanie ziarenek nie jest nielegalne
    natomiast nie wiem co z handlem w szczegolnosci transgranicznym.

    --
    "Znów bitwa przed nami, przyjaciele moi"

  • 7. Data: 2006-11-19 22:02:30
    Od: "[oktan]" <s...@v...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Nie. Ale "oni" mogą się na Ciebie czaić, toteż najlepiej nie sadzić tego
    > na parapecie w swoim pokoju, ani w piwnicy. Ewentualnie poproś kumpla
    > aby na poste restante wysłał.
    >
    > +inż.leva+

    Nie bede sadzil , tylko na handelek.

    --
    "Znów bitwa przed nami, przyjaciele moi"