  • 1. Data: 2006-11-19 21:31:09
    Temat: Czy nalezy sie emerytura lub renta?
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Mój teść ma 57 lat. Przez 10 lat pracował na państwowych posadach.
    Następnie założył działalność rolniczą (ubezpieczony w KURS).
    Przez 14 lat był płacił składki w KRUS. Po 14 latach przestał opłacać
    składki.
    Jednocześnie prowadził nadal działalność rolniczo-ogrodniczą jeszcze przez
    ok. 10 lat.
    3 lata temu wyrejestrował działalność, sprzedał 1 h ziemi rolnej.
    Aktualnie nie pracuje. Nie jest nigdzie ubezpieczony. Teść jest po 2
    zawałach. Bez renty, bez emerytury.
    Co można z tym fantem zrobić? Gdzie ubiegać się o emeryturę ? (KRUS czy
    ZUS?) I czy wogóle coś mu przysługuje, skoro
    przez dłuższy okres czasu nieopłacał składek KRUS?

  • 2. Data: 2006-11-23 03:39:39
    Temat: Re: Czy nalezy sie emerytura lub renta?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Edyta napisał(a):

    > Co można z tym fantem zrobić? Gdzie ubiegać się o emeryturę ? (KRUS czy
    > ZUS?) I czy wogóle coś mu przysługuje, skoro
    > przez dłuższy okres czasu nieopłacał składek KRUS?

    Przede wszystkim jest za młody na emeryturę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam