  • 331. Data: 2006-11-26 10:25:04
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moga, ale w sytuacji podbramkowej juz jest po prostu za pozno
    > na takie manewry

    Ktos wspominal o mikroladunkach a'la james bond ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 332. Data: 2006-11-26 10:53:24
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > Ktos wspominal o mikroladunkach a'la james bond ;)

    ta trzy znane sobie klawisze uwalniaja ampulke z kwasem na talerze hdd
    i pozamiatane, chcecie to sobie biezcie:)
    a tak powaznie to co nam pozostaje szyfrowac szyfrowac i jeszcze raz
    szyfrowac
    w pracy na swoim dysku mam rowniez bardzo wazne dane..
    i szyfruje nie dlatego ze gumisie moge przyjsc luknac w nie itp
    (a jak przyjda i mnie nie bedzie to niech sie martwia
    czy maja podstawy by zakoscic sprzet z firmy gdzie mam stosy
    legalnych licencji itp)
    ale dlatego ze niechcialbym by w wypadku krazdziezy, dostaly sie one
    w niepowolane rece...
    wiadomo konkurencja na rynku jest spora, a firmy by sie utrzymac musza ostro
    walczyc
    nie musze chyba tlumaczyc co by sie stalo gdyby stracil dyski twarde
    z przejzystymi danymi do wgladu?
    pytanie za co mi placa, i czemu tego odpowiednio nie zabezpieczylem
    po stracie danych moze juz byc nieadekwatne do poniesionych strat

  • 333. Data: 2006-11-26 11:13:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > a tak powaznie to co nam pozostaje szyfrowac szyfrowac i jeszcze raz
    > szyfrowac

    tak na powaznie to tak.

    > nie musze chyba tlumaczyc co by sie stalo gdyby stracil dyski twarde
    > z przejzystymi danymi do wgladu?

    ...zwlaszcza razem z laptopem...

  • 334. Data: 2006-12-01 13:25:26
    Od: m...@g...com

    Hikikomori San wrote:

    > Bo podstawową zasdą przy przekrętach, jest wyjac dysk, rozbic mlotkiem,
    > kawalki polac kwasem a to co zostanie spalic.
    >
    > W koncu dysk do laptopa to 400-600 zlotych.
    >
    > PC-ciarze moga pozbyc sie dysku jeszcze taniej.

    Samo pozbycie się dysku jest tak samo tanie w przypadku laptopa jak i PCta.
    W końcu to tylko koszt młotka + kwasu, pół litra benzyny i zapałek :)

    p. m.

  • 335. Data: 2006-12-01 15:27:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com wrote:

> [...]
    [ciach]
    > Samo pozbycie się dysku jest tak samo tanie w przypadku laptopa jak i PCta.
    > W końcu to tylko koszt młotka + kwasu, pół litra benzyny i zapałek :)

    Jeszcze taniej można - zdaje się miała dość czasu, żeby puścić
    destruktywny test nośnika ;->

    (po zapisaniu całej powierzchni zerami tylko w tandetnych filmach
    odzyskują dane ;))

  • 336. Data: 2006-12-07 14:33:19
    Od: "qwe rty" <p...@W...gazeta.pl>

    sango <k...@c...pl> napisał(a):

    > komputroniku
    > w dziale twarde dyski znajdziesz rowniez najbardziej podstawowe szyfratory.

    Czy mówisz o tym ?
    http://www.komputronik.pl/katalog.php?kat=4669

    Czy ktoś tego używa ? Jak się sprawuje ?