  • 161. Data: 2006-11-20 15:53:53
    Temat: Re: Zajcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > nie zrozumiales powyzszego posta. Biegly ma byc podczas przeszukania.
    > uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    > ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    > http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

    Bez obrazy, ale przeczytaj swoją sygnaturkę:)
    pzdr mk

  • 162. Data: 2006-11-20 16:16:32
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

    > Paranoja :( Jutro kupuje narzędzia do szyfrowania i robie tak jak autor
    > wątku...

    Nie kupuj. Wystarczy TrueCrypt ;) Ma na prawde silne szyfrowanie. Jest
    bardzo uniwersalny i elastyczny (dyski, pamieci flash... wszystko,
    wersja bezinstalacyjna do odczytu urzadzen przenosnych). Do tego ma
    fiszer, ktory moglby uchronic autora watku - mozna zrobic dysk w dysku.
    Tzn. po podaniu hasla pokazuje sie "fake-dysk" po podaniu hasla2
    pokazuje sie wlasciwa zawartosc. Wiec mozna udostepnic hasla i... nie
    pokazac chronionej zawartosci. ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 163. Data: 2006-11-20 16:18:58
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    piotrek wrote:

    > biegłego?

    Jak? Jak? Jak?

    Normalnie - na taki "nalot" musi byc policjant-informatyk ktory wie jak
    i to zrobi. Ale do tego potrzebny podpis cyfrowy, zeby mozna bylo
    stwierdzic, ze LOG wypalony przez policjanta na plycuie CD to faktycznie
    log wypalony przez tego policjanta z tego komputera. Bo to jest jedyna
    opcja stworzenia katalogu dysku - umieszczenie spisu plikow wraz z
    sumami kontrolnymi na plycie DVD/CD i podpisanie jej cyfrowo.

  • 164. Data: 2006-11-20 16:20:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > a do mojego kompa adostep mam tylko ja, haslo zalozonen w biosie, nie
    > mieszkam sam, jakis ninenormalny jestem co ? :)

    Troszke tak ;)

    Nie prosciej zrobic multiuserowy system? Nawet na windzi etak mozna
    poustawiac uprawnienia, ze nie mozna sie szpiegowac nawzajem...

  • 165. Data: 2006-11-20 16:22:09
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    mirekk wrote:

    > Tyle, że zanim biegły to obejrzy mija niejednokrotnie sporo czasu, a Ty
    > jesteś pozbawiany komputera, jeśli nie na zawsze w wyniku grzebania w nim

    Komputer to pikus. Kompa mozna kupic za 3 tys. zlotych. Dane. Dane sa
    czestokroc warte 10, 100, 1000 razy tyle. I nie mozna ich kupic :/

  • 166. Data: 2006-11-20 16:22:25
    Temat: Re: Zaj?e zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > żąda

    ??

  • 167. Data: 2006-11-20 16:29:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 17:16:32 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Nie kupuj. Wystarczy TrueCrypt ;) (...)

    Tia, juz do niego dotarlem. Ale nadal istnieje pewien problem z niektorymi
    programami, no ale to juz temat na inna grupe :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 168. Data: 2006-11-20 16:42:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > ??

    :) napisałem rzada zamiast żąda.

  • 169. Data: 2006-11-20 16:43:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

  • 170. Data: 2006-11-20 16:43:50
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak? Jak? Jak?
    >
    > Normalnie - na taki "nalot" musi byc policjant-informatyk ktory wie jak

    http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_164254.
    html

    Jak pracują policyjni technicy badający ślady informatyczne
    2006-01-28

    trafność: 95,00 %

    Policjanci badający komputery zatrzymanych przestępców wykorzystują
    specjalny sprzęt i oprogramowanie. Dysponują m.in. narzędziami do kopiowania
    zabezpieczonych danych oraz monitorowania np. czatów internetowych ...

    i jeszcze to w interesujacym was temacie:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_171182.
    html

    begin 666 p.php?p=164254
    M1TE&.#EA`0`!`+,``/__S/_______P`````````````````````