  • 51. Data: 2023-05-18 06:13:15
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo jak przyjdzie Karyna i
    > nawrzeszczy, że ten j..y złodziej ją oszukał, to pewnie nie, ale jak
    > przyjdzie nauczycielka Agatka i powie, co napisałem powyżej, gdzie n=3,
    > to czy już czy jeszcze nie? A jesli nie, to z czego to wynika.

    Sprawa jest prosta. Zależy kto składa zawiadomienie. Jak zwykły obywatel
    to nie jest. Jak może dymu narobić to jest.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2023-05-18 06:38:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Sprawa jest prosta. Zależy kto składa zawiadomienie. Jak zwykły
    > obywatel to nie jest. Jak może dymu narobić to jest.

    Za rządów PO/SLD było (bardzo) inaczej? W tłumaczeniu: Bardziej obecny
    rząd jest do dupy czy bardziej system (od dawna) jest do dupy?
    <ironia> Co TSUE albo ETPC powinny orzec? Że Polacy to gęsi, na pastucha
    czekają? </ironia>

    "Krytyka TAK. Krytykanctwo NIE." :-)

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2023-05-18 06:56:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 06:38, A. Filip pisze:

    > Za rządów PO/SLD było (bardzo) inaczej?

    A gdzieś tak napisałem? Argument abopeło się już trochę zużył. Ale
    rzeczywiście przyczyną jest przyzwolenie z gury - jak mówił bednarz "jak
    jest przyzwolenie społeczne żeby się chujnia działa, to tak właśnie
    będzie". Ja się w sumie nawet bardzo kulsonom nie dziwię - weźmie sprawę
    to jeszcze opierdol dostanie że statystyki psuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-05-18 07:58:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > właśnie będzie". Ja się w sumie nawet bardzo kulsonom nie dziwię -
    > weźmie sprawę to jeszcze opierdol dostanie że statystyki psuje.

    To było odrzucanie niewypowiedzianego wprost argumentu "A bo to PiS".
    Teraz jest (druga kolejna) wachta rządów PiS. Teraz to (już) wina PiS
    aż wybory przegrają (kiedyś).

    D. Tusk (PO) skończył w RP3 polityczną erę "KAŻDY inny będzie lepszy
    u żłoba władzy" wygrywając drugą kadencje. J. Kaczyński (PiS) "tylko"
    kolejną erę kontynuuje.

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2023-05-18 13:48:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 May 2023 22:16:29 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > To tylko, jakby celowo nim w coś przywalili. Tu można założyć lądowanie
    > awaryjne.

    Brzmi jak wystarczający powod do zabezpieczenia miejsca zdarzenia :-)

    > To zależy jak duże i czy masz akurat w okolicy kogoś z lornetką. No i o
    > ile nie leci w chmurach, czy w nocy.

    Jak juz widac na radarze, to i lornetka sie znajdzie.
    Noc kiedys minie, chmury też miną.

    J.

  • 56. Data: 2023-05-18 17:09:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 07:58, A. Filip pisze:

    > To było odrzucanie niewypowiedzianego wprost argumentu "A bo to PiS".

    Przecież nigdzie tak nie napisałem. Ba... pisałem już kilkukrotnie że
    moim zdaniem policja zawsze była... powiedzmy dyplomatyczne odlega od
    ideału, bo zarówno kryteria rekrutacji jak i sama służba sprzyjają
    pewnemu dalekiemu od wspomnianego ideału typowi osobowości. Po prostu
    pis przybliżyło kulsonów do społeczeństwa. Ludzie weszli w interakcje ze
    służbą i zobaczyli że jest... jak już pisałem biegunowo odlegała od
    ideału. Wcześniej doświadczali tego głównie patusy i idealiści (albo
    oszołomy jak określa ich robert) co chciały żeby policja ruszyła dupę
    jak ktoś ich oszukał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2023-05-18 17:40:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 22:38, Kviat pisze:

    > A może są w studni?
    > Skąd wiesz, że zawiadamiający o baloniku nie kłamie?

    Nie wiem i dlatego wszcznę, jak znajdziemy ów balon, a nie za każdym
    razem, jak ktoś dzwoni, że widział balon.

    > I skąd wiesz, że zawiadamiający kłamie? Czytasz mu w myślach?

    Nie wiem i dlatego nie wszczynam, dokąd nie będę wiedział czegoś pewnego
    wskazującego na popełnienie przestępstwa.

    > Bo w przypadku zawiadomienia o podejrzeniu oszustwa też nie wiesz, że
    > oszustwa nie było, ale nie przeszkadza ci to z góry wiedzieć, że to nie
    > oszustwo, a tylko sprzedawca zaniemógł.

    Ale ja nie mam wiedzieć, czy przestępstwa "nie popełniono", tylko
    wiedzieć, ze go "popełniono". Póki co w Polsce ścigamy sprawców
    popełnienia przestępstw, a nie osoby, które przestępstw nie popełniły.
    No przynajmniej tak powinno być teoretycznie.

    > I żeby się pośmiać z twoje głupoty i braku konsekwencji w tym co tu
    > produkujesz.

    Ja mam doskonałą zabawę, jak Cię czytam.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 58. Data: 2023-05-18 17:42:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 22:37, Shrek pisze:
    > Że jeśli taki był biznesplan, że nie doszło to oszustwo.

    Też nie, bo kradzież paczki, to jest jakieś inne przestępstwo.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 59. Data: 2023-05-18 17:47:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > ostatnich 2ch tygodni pokazują przynajmniej n-kupujacych z tym samym
    > problemem... Nie musi to być oszustwo ale jak najbardziej może, nie?
    > Nawet przy n=1 może. Nawet przy braku braku kontaktu. Nadal może. I
    > teraz czego się tu próbuja od Ciebie dowiedzieć, to kiedy już będzie dla
    > Ciebnie wystarczające przypuszczenie. Bo jak przyjdzie Karyna i
    > nawrzeszczy, że ten j..y złodziej ją oszukał, to pewnie nie, ale jak
    > przyjdzie nauczycielka Agatka i powie, co napisałem powyżej, gdzie n=3,
    > to czy już czy jeszcze nie? A jesli nie, to z czego to wynika.

    Taż od samego początku piszę, że właśnie muszą być te dodatkowe
    przesłanki. Czasem nie zgadzają się dane osobowe sprzedawcy, bo część
    ludzi wskazuje adres pobytu, a nie zameldowania. Czasem może to właśnie
    być wielość pokrzywdzonych, ale tu już pasowałoby rzucić okiem na
    dłuższą historię. Bo jeśli ktoś wiele lat handlował i nie było skarg i
    nagle nie wysłał kilkudziesięciu nawet przesyłek, to nadal trudno uznać
    go za oszusta.

    Natomiast sam fakt, ze pokrzywdzony zapłacił i nie dostał towaru, albo
    dostał innego koloru, rozmiaru nie jest oszustwem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 60. Data: 2023-05-18 17:49:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też nie, bo kradzież paczki, to jest jakieś inne przestępstwo.

    Sam sobie paczkę ukradł?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!