  • 271. Data: 2023-05-28 02:40:08
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2023 o 01:50, PD pisze:
    > Aha, uznawano. A Stachowiaka paralizatorem rażono, a Julki z pod
    > Pruszkowa wieziono. Też nie pamiętam z czego to wynikało, ale chyba z
    > regulaminu allegro.

    Stachowiaka rażono na podstawie regulaminu ALLEGRO? Czego to człowiek
    się nie dowie w tym USENET :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 272. Data: 2023-05-28 23:53:57
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Stachowiaka rażono na podstawie regulaminu ALLEGRO? Czego to człowiek
    > się nie dowie w tym USENET :-)

    Nie wiem, nie wiem. Natomiast próbując sprzedać "uzasadnienie czynności"
    w formie "Nie pamiętam z czego to wynikało, ale chyba z regulaminu
    ALLEGRO" - co uczyniłeś a odpowiadając mi wyciąłeś z cytatów, to sam
    rozumiesz :) Co do Stachowiaka rozróżniam jego morderców od kulsonów
    chodzących w takich samych mundurach, jak większość normalnych ludzi.
    Jeśli dla Ciebie w tym zestawieniu ważniejsze jest by nie być określany
    kulsonem - poczuj moc polaryzacji na swojej dupie ;)

    PD