  • 61. Data: 2023-05-18 17:50:02
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 23:03, Kviat pisze:

> [...]
    > przekroczeniem granicy - o ile uznamy, że celowo on tu wleciał, bo to
    > jest umyślne. Możemy kombinować ze szpiegostwem, tyle, że tu nadal
    > musiałoby to wiązać się z założeniem, że celowo go wysłali, co w wypadku
    > balonu jest raczej trudne do obronienia. Zawsze można imputować
    > nieumyślne sprowadzenia zagrożenia dla wielu osób (kodeks karny), bo
    > przecież taki balon może spaść komuś na głowę. Do każdej z tych
    > kwalifikacji da się bez większego naciągania jakieś tam uzasadnienie
    > znaleźć."
    >
    > Po chuj balonik miałby celowo przekraczać granicę?

    Też nie wiem i nie rozumiem, czemu ta kwestia jest przedmiotem Twojej
    troski.

    > Skoro możemy kombinować ze szpiegostwem, to dlaczego nie możemy
    > kombinować z nielegalnym przemytem świeżego powietrza z zagranicy?

    Jak ktoś jest psychiczny, to może i taki pomysł mu przyjść do głowy.

    > Skoro można wstępnie przyjąć cały szereg kwalifikacji, a ostatecznie co
    > wyjdzie, to się okaże, to dlaczego akurat przemyt ci się nie spodobał?

    Bo przemycać wolno, tylko należy zapłacić od tego cło i podatki i będzie
    OK! To się import nazywa. Znasz stawkę celną na świeże powietrze?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2023-05-18 17:55:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2023 o 22:54, Kviat pisze:

    > A to było zgłoszenie usiłowania zabójstwa, czy o podejrzenie
    > popełnienia oszustwa? Skąd wiesz, że to nie było oszustwo?

    Nie wiem i w tym rzecz. Ludziom przychodzą różne dziwne rzeczy do łba i
    trudno z tego powodu wszczynać postępowanie.

    > I co z tego? Skąd wiesz, że się dziecku nie urwał? Bo zgłaszający tak
    > twierdzi? Może zawiadamiający kłamie?

    Nie wiem, ale jeśli dziecko kontroluje BSL, to jest to powód do
    niepokoju. Twoje wątpliwości są z kategorii: Skąd wiem, że zabójstwa nei
    dokonało dziecko, które nie ponosi odpowiedzialności za przestępstwo.

    > A jak nie wszczęto to co? To nie było oszustwa? Może było, ale
    > zgłaszający trafił na czynnik ludzki?

    Może.

    > Nie, nie pytałem o przepis.

    To sprecyzuj, o co pytasz. nie jestem jasnowidzem.

    > Wiesz co mówią o ludziach, którzy nie potrafią rozpoznać ironii i
    > sarkazmu? (I o takich, którzy kreują się na speców od
    > cyberbezpieczeństwa, a nie potrafią poprawnie napisać słowa
    > "eksploid" i nie odróżniają komunikatów błędów z aplikacji
    > działającej na serwerze od komunikatów z tegoż serwera?)

    Czyli argumenty merytoryczne się wyczerpały.

    > Ty nie znasz, a się wypowiadasz.

    Oczywiście. A w Ameryce nadal biją "murzynów".

    > No i czego nie rozumiesz? Jako policjant masz ruszyć dupę i zebrać
    > dowody, że oszustwo popełniono, albo nie popełniono. Za to wam
    > obywatele płacą.

    Jak jakiś idiota przyjdzie i powie, ze Kowalski morduje, to wszyscy mają
    wszystko rzucić i dotąd pracować, jak ne znajdą dowodu na to, ze
    zamordował. Bo Kviat płaci podatki.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 63. Data: 2023-05-18 18:06:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem i w tym rzecz. Ludziom przychodzą różne dziwne rzeczy do łba i
    > trudno z tego powodu wszczynać postępowanie.

    Zaraz - przychodzi człowiek na kulsonariat* a kulson mówi, że nie że ma
    to w pompie bo ludzie to różne rzeczy mówią?

    *) - kulsonariat - pracbaza kulsonów**
    **) - pejoratywne określenie policjanta wylansowane przez k.o.mendę główną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-05-18 18:11:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 17:49, Shrek pisze:

    > Sam sobie paczkę ukradł?

    Takie przypadki też się zdarzały. Ale jeśli nawet ne on ukradł, to może
    ktoś z sąsiadów. Być może paczki w ogóle nie wysłano nigdy. Ale co to ma
    do oszustwa?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-05-18 18:12:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Być może paczki w ogóle nie wysłano nigdy. Ale co to ma
    > do oszustwa?

    O tu sam sobie wskazałeś przesłankę.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2023-05-18 18:13:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 18:06, Shrek pisze:

    > Zaraz - przychodzi człowiek na kulsonariat* a kulson mówi, że nie że ma
    > to w pompie bo ludzie to różne rzeczy mówią?

    Spróbuj bez równań matematycznych, to rozważę, czy Ci odpisać
    merytorycznie. Na razie to nie zasługuje na poświęcenie przeze mnie tych
    kilku minut, by Ci wskazać czemu tak jest.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 67. Data: 2023-05-18 18:16:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spróbuj bez równań matematycznych,

    To nie są działania matematyczne, tylko przypisy specjalnie dla ciebie.
    Nie mów że jesteś najgłupszy na grupie i nie rozumiesz:)

    > Na razie to nie zasługuje na poświęcenie przeze mnie tych
    > kilku minut, by Ci wskazać czemu tak jest.

    To jak nie chcesz pisać to po co piszesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2023-05-18 19:49:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 18:12, Shrek pisze:

    > O tu sam sobie wskazałeś przesłankę.

    To niewysłanie paczki jest powodem tego, że uznajemy zachowanie sprawcy
    za oszustwo? Czy znasz przepis "Kto nie wysyła paczki ...".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 69. Data: 2023-05-18 19:53:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2023 o 13:48, J.F pisze:

    > Jak juz widac na radarze, to i lornetka sie znajdzie.
    > Noc kiedys minie, chmury też miną.

    A balonik będzie grzecznie czekał sobie w powietrzu, by go dostrzec.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 70. Data: 2023-05-18 20:03:35
    Temat: Re: RCB alert
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.05.2023 o 18:48, J.F pisze:

    > :-)

    Nas, tzn. kogo? Kviat p...li jak zwykle odwrotnie, niż ja pisze - dla
    zasady, choćby to było największa bzdurą. Shrek żyje w oparach absurdu i
    tropi jakieś mityczne postaci. Kto jeszcze - poza Tobą - chce wiedzieć,
    na jakiej podstawie Policja się balonem interesuje? Bo coś mi się
    wydaje, że tak trochę na siłę tworzysz problem w miejscu, w którym go po
    prostu nie ma.

    Może te inne osoby, które to interesuje będą w stanie bardziej
    sprecyzować, o co może Ci chodzić. Do czego Ty potrzebujesz tej podstawy
    prawnej. Policja robi masę działań nie związanych w żaden sposób z
    przestępstwami. Od jakiś zadań administracyjnych, poprzez zwykłe
    porządkowe. Jak jest powódź, to sprawdza się wały - czy też zażądasz do
    tego kwalifikacji prawnej przestępstwa?

    Czasem piszesz mądrze, a czasem, jakbyś spadł nagle z chmur i to gołą
    głową na beton. Jakbyś w ogóle nie wiedział, a o czym piszesz.

    --
    (~) Robert Tomasik