    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Date: Thu, 18 May 2023 07:58:52 +0200
    <s...@4...net> <a...@w...eu>
    <u427ol$tht$1$RTomasik@news.chmurka.net> <u42din$3s1et$1@dont-email.me>
    <u42j76$3mh$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4322k$1jo$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u4356o$e89$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4367j$1jo$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <u439d6$gon$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hee9M.3132017$%ng4.298194@fx09.ams1>
    <u448it$1jo$9$Shrek@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <u44b3l$1jo$10$Shrek@news.chmurka.net>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A gdzieś tak napisałem? Argument abopeło się już trochę zużył. Ale
    > rzeczywiście przyczyną jest przyzwolenie z gury - jak mówił bednarz
    > "jak jest przyzwolenie społeczne żeby się chujnia działa, to tak
    > właśnie będzie". Ja się w sumie nawet bardzo kulsonom nie dziwię -
    > weźmie sprawę to jeszcze opierdol dostanie że statystyki psuje.

    To było odrzucanie niewypowiedzianego wprost argumentu "A bo to PiS".
    Teraz jest (druga kolejna) wachta rządów PiS. Teraz to (już) wina PiS
    aż wybory przegrają (kiedyś).

    D. Tusk (PO) skończył w RP3 polityczną erę "KAŻDY inny będzie lepszy
    u żłoba władzy" wygrywając drugą kadencje. J. Kaczyński (PiS) "tylko"
    kolejną erę kontynuuje.

    --
    A. Filip