  • 1. Data: 2023-05-15 18:11:39
    Temat: oszustwo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/poczu%C5
    %82-si%C4%99-oszukany-przez-prostytutk%C4%99-wezwa%C
    5%82-policj%C4%99-nie-uwierzysz-co-zrobili/ar-AA1bci
    9o

    "50-latek spragniony cielesnych uciech poszedł do prostytutki.

    Mężczyzna zapukał do drzwi mieszkania. Adres miał mu polecił kolega.
    Otworzyła mu kobieta.

    Mężczyzna już po przekroczeniu progu miał zostać poproszony o
    zapłacenie 200 zł.

    Mężczyzna zapłacił, a kobieta wyszła i już nie wróciła. Wkrótce,
    zupełnie niespodziewanie, pojawili się dwaj mężczyźni. 50-latek
    określił ich "dwoma alfonsami". Wyprosili go z mieszkania -- nie
    szczędzili przy tym wulgaryzmów. 50-latek zażądał zwrotu pieniędzy za
    niezrealizowanie usługi. Na marne. Panowie nie chcieli oddać. Taką
    wersję wydarzeń podał policjantom zawiedziony mężczyzna.

    - Policjanci pojechali do zgłoszenia. Na miejscu zastali kobietę i
    mężczyznę. Kobieta oświadczyła, że nie świadczy usług seksualnych.
    Policjanci zauważyli, że mężczyzna natomiast mówi bełkotliwie i
    chwiejnie chodzi. Od razu pojawiły się podejrzenia, że jest nietrzeźwy
    - mówi w rozmowie z Faktem Małgorzata Michaś z policji w Ostrowie
    Wlkp. - Po przebadaniu okazało się, że mężczyzna miał 2,5 promila
    alkoholu w wydychanym powietrzu - dodaje. Mężczyzna oświadczył
    policjantom, że idzie do domu.
    - Na tym interwencja się skończyła"

    Czy postepowanie policjantow było prawidlowe ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-05-15 21:20:19
    Temat: Re: oszustwo
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 18:11, J.F pisze:

> [...]
    > policjantom, że idzie do domu.
    > - Na tym interwencja się skończyła"
    >
    > Czy postepowanie policjantow było prawidlowe ? :-)

    Ciekawa jest jedna kwestia. "Kobieta oświadczyła, że nie świadczy usług
    seksualnych". O ile rzeczywistość mi nie odjechała, to kobiety na widok
    kulsonów nie wydają same z siebie oświadczeń w takim temacie. Zatem
    musiała zostać o to zapytana. A zatem w jakim trybie i czy pytanie o to
    nie naruszyło jej godności osobistej? Kwestię uchybienia w postaci nie
    postawienia zarzutów przed zadaniem pytania na razie pomijam ;)

    PD

  • 3. Data: 2023-05-15 22:51:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 15.05.2023 o 21:20, PD pisze:

> [...]
    > seksualnych". O ile rzeczywistość mi nie odjechała, to kobiety na widok
    > kulsonów nie wydają same z siebie oświadczeń w takim temacie. Zatem

    Niespecjalnie - jeżeli po prostu powtórzyli jej otrzymany opis sytuacji, bez pytania
    cokolwiek, to mogła sama zapewniać że nie świadczy podobnych usług.

  • 4. Data: 2023-05-15 23:15:17
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 22:51, m4rkiz pisze:

    > Niespecjalnie - jeżeli po prostu powtórzyli jej otrzymany opis sytuacji,
    > bez pytania o cokolwiek, to mogła sama zapewniać że nie świadczy
    > podobnych usług.

    Ale to jeszcze gorzej dla nich. Informują jedną ze stron (potencjalnie
    mogącą być podejrzaną) o szczegółach postępowania po czym nie zadają
    żadnego pytania - "proszę pani, a killer ma na panią zlecenie, dobranoc" ;)

    PD

  • 5. Data: 2023-05-16 10:16:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 May 2023 21:20:19 +0200, PD wrote:
> [...]
    > nie naruszyło jej godności osobistej? Kwestię uchybienia w postaci nie
    > postawienia zarzutów przed zadaniem pytania na razie pomijam ;)

    Celnie, ale mogło byc tak, że obywatel mówił, ze on do prostytutki
    przyszedl, a kobieta, ze ona cnotliwa jest i sobie wyprasza ...

    J.