  • 91. Data: 2013-05-26 22:16:21
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 12:59:42 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Taką masz radochę,

    Raczej współczuję.

    > że wyłapałaś literówkę?

    Literówki powstają z zamiennego wciśnięcia blisko leżących klawiszy -
    tymczasem "a" leży w przeciwnym końcu klawiatury niż "o" i trzeba się
    dobrze postarać żeby zamiast "a" wcisnąć "o", więc nieudolnie kłamiesz o
    literówce i lepiej już nic nie mów, bo utrwalasz kompromitację.
    U Ciebie to typowe (BARDZO TYPOWE - krzyczę bo muszę) mylenie pojęć.
    :-]

    > Ale JAKAŻ złość, ileż wściekłych emocji!
    >
    > Jeszcze raz, Ikselko... skąd wiesz, że właśnie masz do czynienia z
    > mężczyzną?

    Fakt, piszesz jak rozhisteryzowana baba i w dodatku głupio...
    --
    XL wiosenna

  • 92. Data: 2013-05-26 22:19:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    > Tak, a SKĄD ma to wziąć mężczyzna sam zarabiając 1200zł miesięcznie i
    > jeszcze wyrzucony z domu?

    Przy zarobkach 1200 miesięcznie to ja bym się nie pchał w dziecko.
    Nieistotne od moich relacji z partnerką.

    [...]

    > Powiedz, czy sąd nie powinien do orzekania o alimentach brać pod uwagę
    > FAKTYCZNY poziom materialny obu stron???

    Powinien i w znanych mi przypadkach bierze.
    O ile facet nie zachowuje się jak ktoś kto za wszelką cenę chce uniknąć
    odpowiedzialności za dziecko.

    > Przesadzasz, w tej zdominowanej NĘDZĄ Polsce te 1500 mies. REGULARNYCH
    > wpłat to dużo!

    Ja uważam inaczej.

    > Owszem, nikt tu nie mówi, że to mądre i że ma to sens w dłuższej
    > perspektywie. Jednak te zaćpane/zapite laski rzadko kalkulują, [...]

    Albo wyrachowane (a tu kalkulacji i myślenia trzeba), albo zaćpane/zapite.
    Zdecyduj się.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 93. Data: 2013-05-26 22:22:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    [...]

    > Piszesz tak jakbyś nie wierzył, że faceci z natury często tacy bywają.
    > (Warto by się zastanowić czy z kolei faceci-kanalie to nie efekt
    > manipulowania przez kobiety...)

    Uważam, że tego typu facetów (dobrych, czułych, opiekuńczych itp)
    nie dotkną zmiany w prawie które są przedmiotem dyskusji. W związku
    z czym ich istnienie (lub nie), podobnie jak istnienie dajmy na to
    Yeti, jest dla tej dyskusji obojętne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 94. Data: 2013-05-26 23:48:44
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 10:16 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dobrze postarać żeby zamiast "a" wcisnąć "o", więc nieudolnie kłamiesz o
    > literówce i lepiej już nic nie mów, bo utrwalasz kompromitację.

    no to przejęzyczenie, co za różnica? Tak bardzo chcesz uciec od
    tematu?

    > Fakt, piszesz jak rozhisteryzowana baba i w dodatku głupio...

    A ty niby piszesz jak rozhisteryzowany CHŁOP?
    i myślisz, że mądrze?

  • 95. Data: 2013-05-27 00:04:46
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 9:41 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Bo dziecko zw aszcza ma e statystycznie b dzie lepiej mia o
    > z kobiet .

    Ha, dobrze że dodałeś, że MAŁE. Jednak to po paru latkach szybko się
    zdezaktualizuje a najciekawszy, najbardziej KRYTYCZNY okres dla
    rozwoju dziecka to okres ADOLESCENCJI i kilka lat poprzedzających. To
    wtedy wszystko się decyduje jak dusza młodego człowieka się kształtuje
    i właściwie KTO jako dorosły się pojawi w społeczeństwie!
    To wtedy najbardziej ów człowiek potrzebuje RODZINY, i bardzo
    potrzebuje OJCA na codzień!

    Jest taki synonim na słowo "wariat", a przynajmniej na określenie
    kogoś niezrównoważonego: "NIE MA WSZYSTKICH W DOMU"... to chyba daje
    do myślenia?

    > Nie wa ne przez kogo rozbitych, alimenty na utrzymanie dziecka
    > nale si jak psu buda

    RODZINA W KOMPLECIE SIĘ NALEŻY DZIECKU JAK TLEN!
    OBECNOŚĆ OJCA NA CODZIEŃ się należy dziecku BARDZO!
    i co? i kobieta swe dziecko z tego OBRABOWAŁA!
    i w imię czego? swego własnego EGOIZMu?

    > i twoje oburzenie e by a ona
    > u o y a sobie ycie z kim lepszym od ciebie nie zmieni
    > tego.

    Ty trochę uważaj bo piszesz o moim ojczymie i ojcu prawdziwym,
    i GÓWNO WIESZ co to znaczy - ojciec daleko a DISNEYLAND go NIE
    ZASTĄPI!

  • 96. Data: 2013-05-27 00:26:13
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 10:19 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Przy zarobkach 1200 miesi cznie to ja bym si nie pcha w dziecko.
    > Nieistotne od moich relacji z partnerk .

    Ojej, dziecko rzadko bywa zaplanowane!

    > Powinien i w znanych mi przypadkach bierze.

    Serio? i robi to SPRAWIEDLIWIE czy "sprawiedliwie"?

    > O ile facet nie zachowuje si jak kto kto za wszelk cen chce unikn
    > odpowiedzialno ci za dziecko.

    Pozory często mylą, zwłaszcza jak mamuśka odegra w sądzie KOMEDIE!

    > Ja uważam inaczej.

    To gratuluję KORYTA i enklawy ;P

    > Albo wyrachowane (a tu kalkulacji i myślenia trzeba), albo zaćpane/zapite.
    > Zdecyduj się .

    Jaką tu sprzeczność widzisz: wyrachowanie to stan INTENCJI, do ich
    realizacji trzeba kalkulacji i myślenia, lecz nawet przy braku SUKCESU
    i tak wszystko ROZWALĄ i spowodują mnóstwo nieszczęścia.

    Poza tym do tego żeby potem pożałować swych błędów to trzeba WYOBRAŹNI
    i znacznie więcej niż tylko do zapoczątkowania WOJNY i zniszczeń.

  • 97. Data: 2013-05-27 01:45:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 15:26:13 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Ojej, dziecko rzadko bywa zaplanowane!

    Nie sądź po sobie - większość ludzi liczy się z konsekwencjami seksu :->

    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 98. Data: 2013-05-27 01:46:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 14:48:44 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > no to przejęzyczenie, co za różnica? Tak bardzo chcesz uciec od
    > tematu?

    A cóż to za temat? - no daj spokój, temat to trzeba umieć skonstruować.

    > A ty niby piszesz jak rozhisteryzowany CHŁOP?
    > i myślisz, że mądrze?

    Piszę jak mądry człowiek bo nim jestem.

  • 99. Data: 2013-05-27 09:33:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-27 00:04, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

> [...]
    >
    > Jest taki synonim na słowo "wariat", a przynajmniej na określenie
    > kogoś niezrównoważonego: "NIE MA WSZYSTKICH W DOMU"... to chyba daje

    Właśnie nas przekonałeś że dziecko do poprawnego rozwoju potrzebuje
    obojga rodziców. Jesteś w stanie nas przekonać że ojciec zastąpi
    matkę skuteczniej niż matka ojca ? Bo jak na razie to fachowcy
    preferują wybór matki do wychowania dziecka.

    > RODZINA W KOMPLECIE SIĘ NALEŻY DZIECKU JAK TLEN!
    > OBECNOŚĆ OJCA NA CODZIEŃ się należy dziecku BARDZO!
    > i co? i kobieta swe dziecko z tego OBRABOWAŁA!
    > i w imię czego? swego własnego EGOIZMu?

    To czy się należy rodzina w komplecie zależy od tych rodziców
    a nie od sądów czy twojego widzimisie. W praktyce to oznacza
    że nie wszyscy będą mieć tych rodziców w jednym domu.

    > Ty trochę uważaj bo piszesz o moim ojczymie i ojcu prawdziwym,
    > i GÓWNO WIESZ co to znaczy - ojciec daleko a DISNEYLAND go NIE
    > ZASTĄPI!

    A sprawiałeś wrażenie na tyle dorosłego który nie potrzebuje
    podcierania nosa przez tatusia. Więc swoje pretensje skieruj
    do tatusia który wyjechał tak daleko i zostawił dziecko
    bez swojej opieki. Bo chyba nie dostał zakazu kontaktu z
    tobą ?

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2013-05-27 09:58:09
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 23.05.2013 19:56, Paweł pisze:

    > przyznam że nie nadążam. a jakby ofiara była w sądzie w obecności
    > sprawcy przesłuchiwana, to by to umożliwiło obronę? w jakiż sposób?

    To sobie wyobraź sytuację która np: by dotyczyła ciebie. Idziesz do
    laski na kawę, za tydzień ta laska zgłasza to ze ją zgwałciłeś - ma
    jakiś swój cel aby cię udupić, badania nic nie wykażą bo minął już jakiś
    czas. W sądzie bez jej obecności masz udowodnić ze tego nie zrobiłeś - a
    doskonale wiesz ze jak być w sądzie zadał jej pewne pytania, to laska by
    się na bank wysypała - a raczej protokołowi przesłuchania pytań
    niewygodnych nie zadasz. Zresztą laska po czasie może zapomnieć
    dokładnie co zeznawała do protokołu (kłamstwa), prawdy się nie zapomina.

    Dlatego o tyle jestem za ochroną ofiar gwałtów z tzw. mocnymi dowodami
    (ślady biologiczne) o tyle już do ofiar gwałtów po tzw. czasie bez tych
    śladów biologicznych bym podchodził jednak inaczej.