  • 1. Data: 2013-05-21 09:45:30
    Temat: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    W polskich sądach rodzinnych składy orzekające to głównie kobiety. W
    niektórych sądach 100% ich obsady stanowia kobiety. Matki są wspierane przez
    Rodzinne Ośrodki Diagnostyczno-Konsultqacyjne działające przzy sądach, gdyż
    ich obsade stanowia wyłącznie kobiety. Podobnie Centra Pomocy Rodzinie, w
    których składach mężczyźni należą do wyjątków. Wszędzie gdzie chodzi o
    kształtowanie wizerunku kobiety-matki krzywdzonej rzekomo przez mężczyznę i
    powierzanie dziecka jej opiece, wszędzie decyduja kobiety. One decyduja o
    tym kto i w jaki sposób ma się zajmowac dzieckiem w przypadku rozwalenia
    rodziny. Same rozbijaja rodziny a później ich wspólniczki "spisku jajników"
    przyklepują stan wymuszony przez mamuśki-modliszki. Kobiety sa źródłem
    przemocy emocjonalnej i obsadzają kluczowe w społeczeństwie stanowiska,
    które pozwalają im tę przemoc emocjonalna ukrywać przerzucając poczucie winy
    na mężczyznę, który w odpowiedzi na przemoc emocjonalna kobiety uzywa siły
    fizycznej. A wystarczy zastanowić sie DLACZEGO Kobieta jest generatorem
    nieuświadamianej przemocy emocjonalnej. Jakież to proste a zarazem trudne do
    pojęcia w matriarchalnym społeczeństwie. Kobiety pracują przy
    najtrudniejszych przypadkach w różnego rodzaju placówkach opieluńczycj
    "poswięcając" sie tym, którzy są owocami przemocy emocjonalnej stanowionej
    przez kobiety. Są tak blisko a zarazem daleko od znależienia rozwiazania
    zagadki przemocy.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 2. Data: 2013-05-23 14:35:49
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 21.05.2013 09:45, LeoTar pisze:
> [...]
    > emocjonalnej stanowionej przez kobiety. Są tak blisko a zarazem daleko
    > od znależienia rozwiazania zagadki przemocy.

    W dobie XXI wieku, kamera i sprawny mikrofon musi być twoim stałym
    elementem wyposażenia, aby móc się skutecznie bronić.

    Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
    skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
    skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

  • 3. Data: 2013-05-23 17:06:58
    Od: Paweł <p...@n...ne>

    > Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
    > skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
    > skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

    w jakiż sposób?
    --
    paweł

  • 4. Data: 2013-05-23 18:35:32
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 23.05.2013 17:06, Paweł pisze:

    > w jakiż sposób?

    Prawnicy zwracali uwagę na kilka zapisów w tej zmianie a mianowice ze
    "ofiara gwałtu moze tylko zgłosic przestępstwo" i wtedy spisane zeznania
    nie muszą być weryfikowane w sądzie, tzn. ofiara nie musi nawet w nim
    być, o ile jest to dobre w przypadku prawdziwych oprawców aby ofiarę nie
    narażać na stres i tu trzeba bić brawo za to, o tyle w pewnych
    przypadkach może uniemożliwić obronę, zwłaszcza w sprawch kiedy o gwałt
    oskarża się po czasie.

    Zresztą co tu pisać, w GB był przypadek gdzie 18 latka latała za pewnym
    żonatym 25 latkiem, mieli parę spotkań i na tym się skończyło - znaczy
    on skończył, jej po pewnym czasie puściły (coś około roku) nerwy i
    zgłosiła "gwałt" na policję. Chłopa zapuszkowano, dowodów nie miał,
    sprawa w sądzie, 15 lat pierdla. Chłopa uratowała przyjaciółka 18 latki,
    z którą się pokłóciła a znała całą sprawę.

    18 latka motywowała swoje działanie chęcią zemsty za to ze on ma rodzinę
    i kocha inną, za to co zrobiła dostała śmieszny wyrok.

    Było to dosyć głośne w GB.

  • 5. Data: 2013-05-23 19:56:16
    Od: Paweł <p...@n...ne>

    W dniu 23.05.2013 18:35, xantiros pisze:

> [...]
    > narażać na stres i tu trzeba bić brawo za to, o tyle w pewnych
    > przypadkach może uniemożliwić obronę, zwłaszcza w sprawch kiedy o gwałt

    przyznam że nie nadążam. a jakby ofiara była w sądzie w obecności
    sprawcy przesłuchiwana, to by to umożliwiło obronę? w jakiż sposób?

    --
    paweł

  • 6. Data: 2013-05-23 20:12:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:

    > przyznam że nie nadążam. a jakby ofiara była w sądzie w obecności
    > sprawcy przesłuchiwana, to by to umożliwiło obronę? w jakiż sposób?

    Zaproszę ci pod byle pretekstem do mnie do domu.
    Wypijemy po herbatce i tuż po twoim wyjściu zadzwonię na policję i
    powiem, że mnie probowałeś zgwałcic.
    Bo chce ci zrobić na złość.

    Broń się!
    Nie możesz zadać pytań, nic co by pozwalało złapać "ofiarę" na fakcie,
    że wymyśla bzdury.

  • 7. Data: 2013-05-23 23:04:59
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

> [...]
    >
    > Broń się!
    > Nie możesz zadać pytań, nic co by pozwalało złapać "ofiarę" na fakcie, że

    Czyli: kolejna ustawa, preferująca homoseksualizm. Przecież im to nie grozi.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 8. Data: 2013-05-23 23:15:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chiron wrote:

    > Czyli: kolejna ustawa, preferująca homoseksualizm. Przecież im to nie
    > grozi.

    Dobre pytanie.

    Ciekawe czy facet moze byc zgwalcony wg ustawy i to jeszcze przez faceta.

  • 9. Data: 2013-05-23 23:27:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 14:35:49 +0200, xantiros napisał(a):

    > Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
    > skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
    > skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

    Nie tak łatwo. A jeśli już, to panowie niech zaczną uważac troszkę, Z KIM
    się zadają.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 10. Data: 2013-05-23 23:31:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 18:35:32 +0200, xantiros napisał(a):

> [...]
    > żonatym 25 latkiem, mieli parę spotkań i na tym się skończyło - znaczy
    > on skończył, jej po pewnym czasie puściły (coś około roku) nerwy i

    Toz napisałam przed chwilą, że może dzięki tej ustawie panowie (żonaci i
    nieżonaci) zaczną myśleć, Z KIM warto się zadać 333-)