  • 101. Data: 2013-05-27 10:08:37
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 27.05.2013 09:58, xantiros pisze:

> [...]
    > czas. W sądzie bez jej obecności masz udowodnić ze tego nie zrobiłeś - a
    > doskonale wiesz ze jak być w sądzie zadał jej pewne pytania, to laska by
    > się na bank wysypała - a raczej protokołowi przesłuchania pytań
    > niewygodnych nie zadasz. Zresztą laska po czasie może zapomnieć
    > dokładnie co zeznawała do protokołu (kłamstwa), prawdy się nie zapomina.
    >
    > Dlatego o tyle jestem za ochroną ofiar gwałtów z tzw. mocnymi dowodami
    > (ślady biologiczne) o tyle już do ofiar gwałtów po tzw. czasie bez tych
    > śladów biologicznych bym podchodził jednak inaczej.

    wydaje się że zgłębiłeś temat. to może tak dla ustalenia faktów, ile
    jest takich fałszywych zgłoszeń? 1 na każdy prawdziwy gwałt? 2? ile
    wyroków skazujących zapadło w takich sprawach? ile razy ofiara gwałtu
    odstępowała od oskarżenia, bo ją gwałciciel do tego skłonił, albo bała
    się reakcji otoczenia (np tego że pani profesor, posłanka na Sejm RP
    nazwie ją szmatą i kurwą, która chodzi bez majtek i się potem dziwi)?
    ilu gwałcicieli zaatakowało w swoim życiu tylko jedną ofiarę?

    --
    Paweł

  • 102. Data: 2013-05-27 10:08:48
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 26.05.2013 18:52, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No bez przesady. O ile mąż nie jest wspomnianym krezusem, to alimenty
    > pozwalają ledwie na podstawowe potrzeby, a nie na "cieszenie się
    > życiem".

    nie ma tak źle jak piszesz, żona ma taką jedną koleżankę, 600zł
    alimentów, opieka jej opłaca czynsz, 50% prądu i gazu, całość
    przedszkola, talony na żywność + frajer (nie wiem już który) pracujący
    na wyjazdach. Laska żyje jak pączek, zabawy, zabawy, zabawy oraz walenie
    rogów frajerowi. Żyć nie umierać. Na pracę ma sposób aby jej nie
    utrzymać dłużej, tak aby pozostać bezrobotną - w pierwszym tygodniu
    pracy - dziecko jest od razu chore i to na co najmniej tydzień. A
    dziecko jak tylko okazja jest u jej matki. Na pytanie co zrobi jak
    dziecko dorośnie, pada odpowiedz "jak to co, zrobię sobie drugie".

    Takich przypadków można by mnożyć zapewne wiele.

  • 103. Data: 2013-05-27 10:28:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > przedszkola, talony na żywność + frajer (nie wiem już który) pracujący
    > na wyjazdach. Laska żyje jak pączek, zabawy, zabawy, zabawy oraz walenie

    Za 600 zł "żyje jak pączek"? Bądź poważny. I nawet uznając, że jest to jej
    cel, to tego typu sytuacje to wyjątek, a nie statystyczna reguła.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 104. Data: 2013-05-27 10:53:03
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Paweł" <j...@n...doczekal> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazwie ją szmatą i kurwą, która chodzi bez majtek i się potem dziwi)?
    > ilu gwałcicieli zaatakowało w swoim życiu tylko jedną ofiarę?

    Pawle- napisze Ci może bardzo ogólnie- ale chciałem tym odpowiedzieć i na
    to, co piszesz teraz i na to, co mnie dziwiło czytając Twoje posty. Ty po
    prostu proponujesz odtrutkę o wiele groźniejszą od samej trucizny. W Twoich
    postach IMO przejawia się też podejście do prawa typu: "skoro prawo nie
    obejmuje takiego wypadku, to należy je zaostrzyć".
    Chyba, że uważasz, że tak rzeczywiście ma być- prawo ma być idealne i
    obejmować dokładnie wszystko, co tylko możliwe. Tyle, że to oznacza życie w
    piekle na ziemi.

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 105. Data: 2013-05-27 12:35:51
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Tak było z Assagnem, o ile pamiętam.

    zle pamietasz.

    szymon

  • 106. Data: 2013-05-27 12:50:08
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 27.05.2013 10:53, Chiron pisze:
> [...]
    > na to, co piszesz teraz i na to, co mnie dziwiło czytając Twoje posty.
    > Ty po prostu proponujesz odtrutkę o wiele groźniejszą od samej trucizny.

    więc podaj jakieś poszlaki, cokolwiek weryfikowalne i oparte na więcej
    niż jednym przypadku twojego znajomego który miał kolegę który słyszał
    sugerujące że odtrutka jest bardziej szkodliwa.

    > W Twoich postach IMO przejawia się też podejście do prawa typu: "skoro
    > prawo nie obejmuje takiego wypadku, to należy je zaostrzyć".
    absolutnie nie. a nawet wprost przeciwnie. skąd ci to przyszło do głowy.
    czy ja chcę 30 lat bezwzględnego więzienia dla gwałcicieli? cokolwiek o
    wysokości kar pisałem w ogóle?

    > Chyba, że uważasz, że tak rzeczywiście ma być- prawo ma być idealne i
    > obejmować dokładnie wszystko, co tylko możliwe. Tyle, że to oznacza
    > życie w piekle na ziemi.
    nie wiem z czym dyskutujesz, na pewno nie z mną.

    --
    Paweł

  • 107. Data: 2013-05-27 12:50:52
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 27.05.2013 10:28, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Za 600 zł "żyje jak pączek"? Bądź poważny.

    Przeczytaj uważnie co napisałem, koszty utrzymania ma zerowe - mops
    wszystko pokrywa + talony na żywność (jak byś nie liczył to jest sporo
    kasy), od frajera dostaje też kasę - dalej twierdzisz ze piszę nie
    poważnie ?

    > I nawet uznając, że jest to jej
    > cel, to tego typu sytuacje to wyjątek, a nie statystyczna reguła.

    mało wiesz, jak myslisz dlaczego wiele konkubinatów ma w dupie to co
    mówią o związkach partnerskich ? Przyczyna jest prosta, w takim związku
    stracili by dopłaty/zapomogi z opiek. Nie masz pojęcia ile tak "rodzin"
    ciągnie i ma się dobrze, nie raz jest to jedyny argument na pytanie
    dlaczego sobie nie wezmą cywilnego.

  • 108. Data: 2013-05-27 12:52:52
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-26 09:43, Chiron pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak miłośnicy miłosci francuskiej, zwolennicy trójkątów,
    > czworokątów, etc. Zaiste- nie wiem, o co Ci biega? Poważnie?
    >
    > --
    >
    > Chiron

    Homoseksualizm to styl życia, a nie zachowanie w łóżku. I tak poważnie
    to nie wierzę że Ty tego nie wiesz. Po prostu takimi pytaniami starasz
    się spłycić sens mojej wypowiedzi,.

  • 109. Data: 2013-05-27 12:52:59
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-26 10:47, Liwiusz pisze:

    > Ja też jestem ciekawy, jakich praw są pozbawieni homoseksualiści. Na
    > pewno dyskryminacją nie jest brak możliwości wzięcia ślubu przez dwóch
    > facetów, ponieważ ja jako heteroseksualista jestem tak samo traktowany.

    Jeżeli czegoś nie wiesz, to pytaj śmiało, na pewno Ci kiedyś odpowiem i
    rozwieje Twoje wątpliwości. Jedem warunek, Ty naprawdę musisz być gotowy
    przyjąć do wiadomości prawdę.

  • 110. Data: 2013-05-27 13:31:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > wszystko pokrywa + talony na żywność (jak byś nie liczył to jest sporo
    > kasy), od frajera dostaje też kasę - dalej twierdzisz ze piszę nie

    Powiewa mi skąd ma inne pieniądze. Tematem było "życie" za alimenty i wyrachowanie
    w tym kierunku. "biedowanie", "mopsy", czy kasa od innych facetów się w temat
    ewidentnie nie wpasowują.

    I jestem w stanie sobie wyobrazić, że dziecko te 600 zł "zjada". Ubrać też się
    trzeba. Jak chodzi Ci o to, że dzięki dziecku ma prawo do świadczeń od państwa,
    to pewnie masz rację, ALE nie jest to "życie jak pączek", tylko wegetacja.

    I wciąż uważam że to margines, a nie prawidłowość statystyczna.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl