    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Sun, 26 May 2013 22:19:28 +0200

    On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    > Tak, a SKĄD ma to wziąć mężczyzna sam zarabiając 1200zł miesięcznie i
    > jeszcze wyrzucony z domu?

    Przy zarobkach 1200 miesięcznie to ja bym się nie pchał w dziecko.
    Nieistotne od moich relacji z partnerką.

    [...]

    > Powiedz, czy sąd nie powinien do orzekania o alimentach brać pod uwagę
    > FAKTYCZNY poziom materialny obu stron???

    Powinien i w znanych mi przypadkach bierze.
    O ile facet nie zachowuje się jak ktoś kto za wszelką cenę chce uniknąć
    odpowiedzialności za dziecko.

    > Przesadzasz, w tej zdominowanej NĘDZĄ Polsce te 1500 mies. REGULARNYCH
    > wpłat to dużo!

    Ja uważam inaczej.

    > Owszem, nikt tu nie mówi, że to mądre i że ma to sens w dłuższej
    > perspektywie. Jednak te zaćpane/zapite laski rzadko kalkulują, [...]

    Albo wyrachowane (a tu kalkulacji i myślenia trzeba), albo zaćpane/zapite.
    Zdecyduj się.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl