  • 151. Data: 2013-05-29 17:35:42
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-29 16:31, Użytkownik xantiros napisał:

> [...]
    > Prąd: 150zł
    > Gaz: 150zł
    > -------------
    > razem: 750zł
    >
    > z tego 70% = 525zł
    >
    > i teraz to co podałem:
    >
    > 100% czynsz: 450zł
    > 50% gaz: 75zł
    > 50% prąd: 75zł
    > razem: 600zł
    >
    > 75zł ma w innych dodatkach miesięcznych z mopsu - czyli MOPS pokrywa
    > wszystko, więc sie BUJAJ i zacznij myśleć zanim kogoś ponownie
    > oskarżysz. Ale tak to jest jak rodzice wszystko pod pysk dawają to czemu

    Kłamczuszku MOPS nie pokrywa 100% wysokości czynszu.
    Ale nawet gdyby to wedle twoich wyliczeń brakuje ci razem
    150zł i nawet jeśli uznać że dają jeszcze 75 zł to
    kolejnych 75zł brakuje. Czyli faktycznie matematyka się
    kłania, niestety tobie.
    A w praktyce to 75zł może być np na pieluchy czy jakieś lekarstwa,
    uważasz że zrezygnuje z tych wydatków na rzecz prądu czy
    gazu ?
    Przestań się ośmieszać, napisałeś "MOPS pokrywa wszystko"
    a to zwykłe kłamstwo.

    Pozdrawiam

  • 152. Data: 2013-05-29 18:24:11
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-29 17:35, RadoslawF pisze:

    > Kłamczuszku MOPS nie pokrywa 100% wysokości czynszu.
    > Ale nawet gdyby to wedle twoich wyliczeń brakuje ci razem
    > 150zł

    chociaż udawaj ze rozumiesz co czytasz 50% gaz i prąd, i masz to 150zł.
    z mopsu dostaje 525zł, pokrywa czynsz w całosic tak/nie ?
    pokrywa prąd 50% tak/nie
    w dodatku mieszkaniowym pozostaje brak na 50% prądu tak/nie ?

    czepiłeś się tylko dodatku do mieszkania, nie uwzględniasz innych dodatków.
    A tobie widać umkneło ze 50% prądu i gazu musi wydac juz z własnej kasy.

> [...]
    > gazu ?
    > Przestań się ośmieszać, napisałeś "MOPS pokrywa wszystko"

    Acha rozumiem, na siłę chcesz udowodnić swoją rację, nie dociera do
    ciebie ze ma jeszcze inne stałe dodatki. Gdzie dotacja + dopłata
    mieszkaniowa 70% z mopsu pokrywa jej cały czynsz i 50%gaz/prąd. I
    zapeniam cię ze "dotacja/e" jest tego więcej niż 75zł.

    Jak tego nie kumasz, to zgoda dla ciebie kłamałem.

  • 153. Data: 2013-05-29 19:43:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-29 18:24, Użytkownik xantiros napisał:

> [...]
    > A tobie widać umkneło ze 50% prądu i gazu musi wydac juz z własnej kasy.

    Jesteś w błędzie, przyczepiłem się do twojego stwierdzenia że
    "MOPS pokrywa wszystko".

> [...]
    > mieszkaniowa 70% z mopsu pokrywa jej cały czynsz i 50%gaz/prąd. I
    > zapeniam cię ze "dotacja/e" jest tego więcej niż 75zł.

    Ale dlaczego dodatek na pieluchy czy lekarstwa chcesz doliczać
    na czynsz, prąd czy gaz. Wszak skoro napisałeś kłamczuszku że
    "MOPS pokrywa wszystko" to i lekarstwa i pieluchy i czynsz i
    prąd i gaz co oczywiście jest kłamstwem.

    > Jak tego nie kumasz, to zgoda dla ciebie kłamałem.

    Jak nie rozumiesz co sam napisałeś to zrobiłeś z siebie
    kłamcę. I brnij w to dalej.

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2013-05-30 13:12:56
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-29 19:43, RadoslawF pisze:

    > Jesteś w błędzie, przyczepiłem się do twojego stwierdzenia że
    > "MOPS pokrywa wszystko".

    O to właśnie chodzi "mpos pokrywa wszystko" na przyszłość jak się
    bedziesz dopierdalał to napisz łaskawie ze nie rozumiesz pewnych
    stwierdzeń, bo tylko ignorant nie załapie ze w to na pewno nie wchodzi
    alkochol, wóda, papierosy, czekolady itp... tylko stałe koszty utrzymania.

> [...]
    > "MOPS pokrywa wszystko" to i lekarstwa i pieluchy i czynsz i
    > prąd i gaz co oczywiście jest kłamstwem.

    Bo to ta laska dolicza sobie i tak sobie to liczy - tego nie umiesz
    zrozumieć. Kasę z dodatków ładuje w to co brakuje jej z mopsu na opłaty.
    Czego tu nie można zrozumieć ?

    już cię rozumiem, czekolady które ona kupuje i piwo, wóda, papierosy itp
    - fakt mops nie pokrywa.

    > Jak nie rozumiesz co sam napisałeś to zrobiłeś z siebie
    > kłamcę. I brnij w to dalej.

    A nie przeszło przez główkę ze przedstawiłem tylko to jaki ta laska ma
    sposób na życie, opisałem stan jaki znam i z tego co ona niekiedy mówi ?

    Ja cię rozumiem, gramy słowami i tutaj chcesz wygrać, będe mądrzejszy
    ustąpię głupszemu.

    EOT

  • 155. Data: 2013-05-30 16:19:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-30 13:12, Użytkownik xantiros napisał:

> [...]
    > stwierdzeń, bo tylko ignorant nie załapie ze w to na pewno nie wchodzi
    > alkochol, wóda, papierosy, czekolady itp... tylko stałe koszty utrzymania.

    Ale sam kłamczuszku kilka postów temu udowadniałeś że nie
    pokrywa wszystkich.

    > Bo to ta laska dolicza sobie i tak sobie to liczy - tego nie umiesz
    > zrozumieć. Kasę z dodatków ładuje w to co brakuje jej z mopsu na opłaty.
    > Czego tu nie można zrozumieć ?

    Twojej naiwności że kwity z MOPSU może zamienić na gotówkę
    i opłacić nimi rachunek za prąd czy gaz.

    > już cię rozumiem, czekolady które ona kupuje i piwo, wóda, papierosy itp
    > - fakt mops nie pokrywa.

    Nie rozumiesz mnie kłamczuszku. Nie pisałem o papierosach czy
    wódzie, koszty utrzymania to też prąd i gaz które jak sam
    przyznałeś opłaca w 50%.

    > A nie przeszło przez główkę ze przedstawiłem tylko to jaki ta laska ma
    > sposób na życie, opisałem stan jaki znam i z tego co ona niekiedy mówi ?

    Biorąc na logikę to nie opisałeś jej sposobu na życie, opisałeś
    to co ty uważasz za jej sposób na życie.

    > Ja cię rozumiem, gramy słowami i tutaj chcesz wygrać, będe mądrzejszy
    > ustąpię głupszemu.

    Gdybyś był mądrzejszy nie pisał byś bredni że "MOPS pokrywa wszystko".
    Ale napisałeś i teraz robisz z siebie idiotę nieudolnie przekonując
    że napisałeś prawdę.

    Pozdrawiam

  • 156. Data: 2013-05-31 08:05:00
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-30 16:19, RadoslawF pisze:

> [...]
    >
    > Gdybyś był mądrzejszy nie pisał byś bredni że "MOPS pokrywa wszystko".
    > Ale napisałeś i teraz robisz z siebie idiotę nieudolnie przekonując

    nie mam zamiaru już pisać więcej, nie chcesz zrozumieć - twój problem,
    kompromitujesz się coraz bardziej

    EOT

  • 157. Data: 2013-06-02 05:18:41
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 29, 7:51 am, LeoTar <z...@g...pl> wrote:
    > Ale pierwsze lekcje pobieraj od swoich matek

    To chyba nie doceniasz wplyw wychowawczy srodowiska, mediow, filmow,
    piosenek, kultury i sztuki, szkoly, rowiesnikow...
    Tego wszystkiego czym nasiaknal najbardziej wspolczesny swiat:
    MARKETINGU!
    Tylko ten marketing nie dotyczy bynajmniej sfery biznesu. PRZEZARL
    wszelkie dziedziny, nawet te najbardziej intymne.

    Jednak i tak chyba widac pewien postep. Jak sie oglada niektore filmy
    z okresu 1970-1990 to mozna boki zrywac ze smiechu. Taka tam atmosfera
    UBOSTWIANIA "pieknej kobiety" i taki przeogromny problem ZAKOCHANEGO
    mezczyzny ktorego kobieta zlewa.

    Te w miare ostatnie produkcje natomiast pokazuja facetow czy chlopakow
    ktorzy przejmuja sie swoimi wybrankami znacznie mniej, a kobiety
    batrdziej sie musza starac o wzgledy mezczyzn. Wy tez cos takiego
    zauwazacie? Ciekawe z czego to wynika?

  • 158. Data: 2013-06-02 10:00:46
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-06-02 05:18, Yerine Ictimai pisze:

    > To chyba nie doceniasz wplyw wychowawczy srodowiska, mediow, filmow,
    > piosenek, kultury i sztuki, szkoly, rowiesnikow...

    Z braku niezbędnych wzorców rodzinnych pobierane są te oferowane przez
    świat zewnętrzny, poza rodziną.

    > Tego wszystkiego czym nasiaknal najbardziej wspolczesny swiat:
    > MARKETINGU!

    To istna orgia przemocy wciskanej w podświadomość nie tylko dziecka ale
    również dorosłych. Jeżeli dotychczasowych ZŁYCH, bo żadnych, wzorców
    rodzinnych nie można zaakceptować to należy zmusić świat do samozagłady.
    Może tuż przed Armagedonem opamięta się i zlikwiduje ZAKAZY, które są
    podstawowym środkiem oddziaływania na dziecko w dotychczasowej,
    funkcjonującej w oparciu o błąd (grzech pierworodny), rodzinie

    > Tylko ten marketing nie dotyczy bynajmniej sfery biznesu. PRZEZARL
    > wszelkie dziedziny, nawet te najbardziej intymne.

    Jeżeli czegoś złego nie można zmienić dobrocią to należy to zburzyć aż
    do samych fundamentów i zbudować od nowa. Taki jest cel stosowania
    przemocy zarówno fizycznej (wojna) jak i psychicznej (manipulacja).

> [...]
    > z okresu 1970-1990 to mozna boki zrywac ze smiechu. Taka tam atmosfera
    > UBOSTWIANIA "pieknej kobiety" i taki przeogromny problem ZAKOCHANEGO

    Nieświadoma (!) Kobieta jest źródłem zła, którego najwyższym stadium
    jest manipulacja seksem, handel seksem. Staje się w swoim wyobrażeniu
    boginią, którą Mężczyzna ma zdobywać i której ma byc uległy. A zarazem
    poszukuje silnego faceta, który pokona jej nieświadomość i uwol;ni ją z
    jarzma seksualnego zniewolenia. Zastanów sie dlaczego kobiety lecą na
    zbirów, ludzi nie bojących się śmierci, lekceważących śmierć.

> [...]
    > ktorzy przejmuja sie swoimi wybrankami znacznie mniej, a kobiety
    > batrdziej sie musza starac o wzgledy mezczyzn. Wy tez cos takiego

    Z postępującej samoświadomości mężczyzny, że nie jest on tylko
    niewolnikiem kobiety ale WSPÓŁSTWÓRCĄ ich potomstwa. Dzięki nauce
    mężczyźni sa coraz bardziej świadomi swego udziału w stwarzaniu życia.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 159. Data: 2013-06-03 19:46:25
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 29, 7:39 am, LeoTar <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jej (!) dziecka. Manipulowa a wi seksem w taki spos b by Adam byl jej
    > pos uszny gdyz sama nie by a w stanie zabezpieczy siebie i potomka. Ale
    > seks uprawiany w celach merkantylnych sta si prostytucj rodzinn , z
    > kt rej uprawiania Ewa nie mia a zadnej przyjemno ci a jeno przykry
    > obowi zek. I tak zjawisko prostytucji ma e skie sta o si przez wieki
    > tradycja kobiet. Dzisiaj m wi , e tak robi y ich wszystkie
    > poprzedniczki wi c i one tak funkcjonuj . Prostytucja ma e ska kobiet
    > to jest TRADYCJA, spadek po nie wiadomo ci Ewy i Adama. Dlatego nazywana
    [...]
    > Tak post puj WSZYSTKIE kobiety i w ich przekonaniu nie jest to
    > patologia lecz spos b na ycie. Patologia jest wi c w naszej cywilizacji
    > NORM i nale y to zmieni gdy inaczej m czy ni manipulowani przez
    > kobiety, kt re chc mi c coraz wi cej i wi cej d br materialnych by
    > zag uszy wstr t do seksu (prostytucja), wi c ci m czy ni
    > wykorzystywani przez kobiety zniszcz t cywilizacj d c do posiadania
    > w adzy, kt ra daje pieni dze na zaspokojenie nienasyconych kobiet.
    [...]
> [...]
    > odpowiedzialny, e w tej materii mo e si r wnac kobiecie. Ale kobieta,
    > kt ra raz dorwa a sie do niczym nieskr powanej w adzy dzi ki uprawianiu
    > prostytucji, nie chce z tej w adzy zrezygnowa na rzecz WSP?DZIELENIA i
    > WSP?DZIA ANIA z m czyzn . I mimo i nie zawsze zapewnia to jej wygodne
    > ycie to jednak zdobywszy raz w adz absolutn nie chce z niej
    > zrezygnowa bo czuje si GORSZA od swojej matki. A w adza zaspokaja t
    > niedogodno (poczucie ni szo ci w stosunkudo matki). Trwa wi c
    > prostyucja kobiet i ma sie ca kiem nie le, gdy jej konsekwencje

    Tak więc drodzy Panowie dajmy sobie spokój z instytucją małżeństwa!
    Po jaką cholerę brać ślub!

    Przecież dla samego seksu to o wiele bardziej opłaca się korzystać z
    prostytutek!
    Zapłacisz te sto-kilkadzesiąt złotych i po wyjściu masz gdzieś!

    Ha, najfajniej to skwitowal dr. Lightman (serial pt. "Magia
    Klamstwa"):
    "nie mam nic przeciw prostytutkom, wszyscy jakoś płacimy za sex, ale
    prostytutki i tak mają najuczciwsze ceny"

    To BINGO!

  • 160. Data: 2013-06-03 21:24:03
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-06-03 19:46, Xian Mi Mao pisze:

    > [...]
    > [...]

    > Tak więc drodzy Panowie dajmy sobie spokój z instytucją małżeństwa!
    > Po jaką cholerę brać ślub!

    A kto tu mówi o ślubie...? Ważne jest wzajemne zaufanie. A nie będzie
    wzajemnego zaufania i szacunku dopóki jednostka nie będzie ufała we
    własne siły. Bo zaufanie we własne siły to również szacunek dla samego
    siebie. Człowiek, który nie potrafi szanowac samego siebie nie będzie
    potrafił również uszanować swego partnera.
    Tak wiec ślub to tylko wymysł matriarchalnego społeczeństwa by w jakis
    sposób przywiązać mężczyzne do kobiety w sytuacji gdy związki oparte na
    kłamstwie rozpadają sie prędzej lub póxniej. Gdy związki będą opartena
    PRAWDZIE instytucja małżeństwa nie bedzie potrzebna gdyz zwiazek będzie
    zbudowanyna trwałym fundamencie.

    > Przecież dla samego seksu to o wiele bardziej opłaca się korzystać z
    > prostytutek!
    > Zapłacisz te sto-kilkadzesiąt złotych i po wyjściu masz gdzieś!

    Ale nie zbudujesz z nia trwałego, emocjonalnego związku. Co najwyżej
    zostaniesz przez nią od nie uzależniony. Technicznie prostytutki
    rzeczywiście są dobre. Ale emocjo zero.

    > Ha, najfajniej to skwitowal dr. Lightman (serial pt. "Magia
    > Klamstwa"):
    > "nie mam nic przeciw prostytutkom, wszyscy jakoś płacimy za sex, ale
    > prostytutki i tak mają najuczciwsze ceny"

    Stwierdzenie celne, ale gdyby wszystkie kobiety poszły pracować w
    burdelach to kto płodziłby dzieci ? I gatunek ludzki wymarłby bez wojny.