    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Date: Sun, 26 May 2013 15:26:13 -0700 (PDT)
    <s...@p...org>
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    From: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 10:19 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Przy zarobkach 1200 miesi cznie to ja bym si nie pcha w dziecko.
    > Nieistotne od moich relacji z partnerk .

    Ojej, dziecko rzadko bywa zaplanowane!

    > Powinien i w znanych mi przypadkach bierze.

    Serio? i robi to SPRAWIEDLIWIE czy "sprawiedliwie"?

    > O ile facet nie zachowuje si jak kto kto za wszelk cen chce unikn
    > odpowiedzialno ci za dziecko.

    Pozory często mylą, zwłaszcza jak mamuśka odegra w sądzie KOMEDIE!

    > Ja uważam inaczej.

    To gratuluję KORYTA i enklawy ;P

    > Albo wyrachowane (a tu kalkulacji i myślenia trzeba), albo zaćpane/zapite.
    > Zdecyduj się .

    Jaką tu sprzeczność widzisz: wyrachowanie to stan INTENCJI, do ich
    realizacji trzeba kalkulacji i myślenia, lecz nawet przy braku SUKCESU
    i tak wszystko ROZWALĄ i spowodują mnóstwo nieszczęścia.

    Poza tym do tego żeby potem pożałować swych błędów to trzeba WYOBRAŹNI
    i znacznie więcej niż tylko do zapoczątkowania WOJNY i zniszczeń.