  • Data: 2018-04-13 18:16:49
    Temat: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jednak obejrzysz ten film, zanim ponownie wrzucisz jakiś komentarz?
    > Jeżeli nadal będziesz miał problem ze zidentyfikowaniem miejsca, skąd
    > dokąd chodnik prowadził, to bez problemu znajdziesz film tego samego
    > autora, celowo dokładnie w tym samym miejscu z następnego dnia. W dzień.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Nie mam ochoty oglądać głupoty i chamstwa reprezentanta narodu.
    Wystarczy mi początek filmu. Pisząc opinię opierałem się na artykule.
    Rzetelny dziennikarz na takie"pierdoły" jak przebieg zdarzenia zwróciłby
    uwagę. A tak powstał artykulik propagandowy dla ciemnej masy.
    Każdy ma prawo chodzić po chodniku i jeździć po ulicy, ale czasami z
    różnych względów policja ma prawo i wręcz obowiązek ruch ograniczyć.
    Poseł który to prawo uchwalał powinien mieć o tym pojęcie.