  • Data: 2018-04-13 22:57:40
    Temat: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-13 o 20:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > musi sie z niego spowiadac.

    > Ale takie blokowanie bez powodu moze sie szybko okazac karalne :-)

    > Akurat calkiem rozsadne pytanie, a odpowiedz moze duzo ulatwic.
    > Jak np uslyszy, ze ulica jest zamknieta na dwie godziny, bo film kreca :-)

    > Kierowca powinien podstawe prawna znac/pamietac, a pieszy bez PJ nie musi.

    > sprawdzic czy ten chodnik to czesc drogi publicznej, i doszukac sie czy
    > pieszy na chodniku jest aby na pewno uczestnikiem ruchu ...

    > A to akurat moze byc bardzo wazne.
    > Po co te barierki, na jakiej podstawie, kto nakazal, na jakiej podstawie

    Posłowie niby mieli być dla nas, dla Polski, a maja cykora. bo robią
    świństwa i ze strachu przed ludem, zabarykadywakują się, robia wysokie
    płoty. Jeszcze trochę, a dobudują sobie pałac oraz dla swojego haremu.
    Nikogo nie wpuszczą i tak to zdechną w oparach z tych swoich ze slomy z
    butow. Golodupki hoop do kupki.

    --
    animka