  • Data: 2018-04-13 22:42:46
    Temat: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-13 o 15:19, Kviat pisze:
    > Policjant może tak sobie zabronić chodzenia chodnikiem "bo tak", czy
    > musi podać podstawę?
    > Choćby najgłupszą, w stylu "nie wiem dlaczego, ale taki dostałem rozkaz,
    > więc proszę pytać rzecznika policji"?
    > Albo chociaż samodzielnie wymyślić jakąś idiotyczną wymówkę, że
    > zabezpieczają teren, bo radioaktywny meteoryt spadł... cokolwiek...
    >
    > https://koduj24.pl/czy-trzeba-miec-w-polsce-zgode-na
    -chodzenie-po-chodniku-groteskowa-interwencja-policj
    antow-film/

    > Czy mi umknęło, czy oni kompletnie nie wiedzieli, dlaczego tam są i
    > dlaczego blokują ten chodnik przed ludźmi? A może dostali rozkaz, żeby
    > nie mówić, że dostali taki rozkaz? Udawać głupiego też trzeba umieć.
    >
    > Co się z tym krajem porobiło...

    Komiczny poseł uważa się za niezwykłego człowieka, a czym MY zwykli
    ludzie jesteśmy? Co oni zrobili z tym naszym krajem. Serce się kraje.

    Jeśli chodzi o ten chodnik, to może zagrodzili dlatego, że jakieś
    zagrożenie terrorystyczne było, wyciek gazu itp.

    --
    animka