eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 141. Data: 2015-08-26 10:36:24
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 17:50, Liwiusz pisze:

    > Dlaczego coś naturalnego uważasz za bezsensowne?

    Och, czyli jesteś zwolennikiem "all natural"?

    OK, to po pierwsze: won z internetu - nie jest naturalny. Won do jaskini
    - nowoczesne domy/mieszkania nie są naturalne. Oddaj wszystkie ubrania -
    nie są naturalne. Opieka lekarska? Zdecydowanie nienaturalna. Jak sobie
    złamiesz nogę to radź sobie sam - tak jest naturalnie. Swoją drogą wiesz
    może, jak wyglądają i smakuje w 100% naturalna żywność? Naturalne banany
    (swoją drogą i tak naturalnie byłby dla ciebie nieosiągalne - za daleko
    naturalnie rosły), naturalna kukurydza, naturalne jabłka...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 142. Data: 2015-08-26 10:37:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:30, Andrzej Lawa pisze:
    > "Nie wiem, jak to działa, więc nic złego się nie stanie jak wrzucę tam
    > swoje śmieci", tak?

    Kilka miliardów lat nieprzerwanego życia na Ziemi świadczy jednak o tym,
    że byle śmieci mu nie grożą. Myślę, że jesteś zbyt egoistyczny i
    zadufany, aby uważać, że to my zagrażamy światu.

    A jeśli chodzi o ten zakopany węgiel - to kiedyś wszak był on cały w
    powietrzu i nic złego się nie działo.

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2015-08-26 10:38:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 20:10, Liwiusz pisze:

    > A gdzie chcesz zsyłać tych, co się poruszają po omacku?

    Sęk w tym, że ty chcesz się poruszać po omacku po drogach publicznych -
    narażając innych uczestników ruchu.

  • 144. Data: 2015-08-26 10:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 20:12, Liwiusz pisze:

    > Bo "wolny rynek" nie polega na zmuszaniu kogoś do czegoś, tylko na
    > *niezmuszaniu*.
    >
    > I jak ktoś "nie chce" wolnego rynku, to nawet w najbardziej
    > wolnorynkowym kraju może tworzyć swoje komuny. Różnica jest taka, że nie
    > wtłacza do tychże komun tych, którzy nie chcą.

    No to powtarzam: jak chcesz totalnie wolnego rynku to wypad do Somalii.

  • 145. Data: 2015-08-26 10:40:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:36, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > (swoją drogą i tak naturalnie byłby dla ciebie nieosiągalne - za daleko
    > naturalnie rosły), naturalna kukurydza, naturalne jabłka...

    Ciągle nic nie rozumiesz, typowe dla lewactwa. No i ciągle te zsyłki.
    Stalin jest z ciebie dumny.

    Naturalnym jest stan, kiedy każdy we własnym imieniu o sobie decyduje;
    nie ma to nic wspólnego z obowiązkiem pisania piórem, zamiast długopisem.

    --
    Liwiusz

  • 146. Data: 2015-08-26 10:41:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2015 o 19:27, Shrek pisze:

    > a co cię tak dziwi?
    >
    > No - przecież na tym się opierają wszystkie modele globcia - fabryka
    > pierdnie - robi się cieplej - robi się cieplej to:
    >
    > - oceany emitują CO2 z powodu tego że robi się cieplej, więc robi się
    > cieplej.

    To są efekty wtórne.

    Pierwotnym jest zakłócenie w miarę stabilnego naturalnego mechanizmu
    obiegu węgla.

    [ciach]

    > Zresztą akurat ta analogia jest na miejscu, bo jak nie wiadomo o co
    > chodzi z tym klimatem, to zaczyna być wiadomo.

    Ale raczej nie tak, jak myślisz - chodzi o uniknięcie ogromnych strat,
    jakie spowodowałaby konieczność globalnej reorganizacji całego rolnictwa
    czy przenoszenia dużych ośrodków ludności.

    To ludzka cywilizacja jest najbardziej wrażliwa na takie zmiany.

  • 147. Data: 2015-08-26 10:43:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Sęk w tym, że ty chcesz się poruszać po omacku po drogach publicznych -
    > narażając innych uczestników ruchu.

    Znów zła analogia - nie "na drogach publicznych" tylko "wszędzie" (czyli
    nawet tam, gdzie na przykład 100 osób wybuduje sobie drogę i chciałoby
    tam jeździć po ciemniaku).

    Bo to, że miasto powie "nie wpuszczamy nieszczepionych" jest ok, POD
    WARUNKIEM że będzie mogło istnieć miasto, które powie "my
    nieszczepionych wpuszczamy" - obecnie druga opcja jest niemożliwa,
    ponieważ jest nieuzasadnienie ograniczana wolność.

    --
    Liwiusz

  • 148. Data: 2015-08-26 10:43:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No to powtarzam: jak chcesz totalnie wolnego rynku to wypad do Somalii.

    Tak jest, Generalissimusie.

    --
    Liwiusz

  • 149. Data: 2015-08-26 10:44:16
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 10:15, Liwiusz pisze:
    > Analogia nietrafna - "stos" to ekwiwalent osoby chorej, a nie zdrowej,
    > tylko nieszczepionej.

    Zdrowej bo zaszczepionej

  • 150. Data: 2015-08-26 10:44:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 07:14, Liwiusz pisze:

    > Jeśli w państwie jest zakaz jedzenia zupy pomidorowej, albo nakaz
    > jedzenia ogórkowej - to tak.

    Primo: obiecywałeś EOT. I co? Gucio... Cóż, wiadomo skąd czerpiesz
    wzorce, wyznawco "krula" ;)

    Secundo: jeśli jesz tę zupę pomidorową tak, że chlapiesz na innych, to
    jak najbardziej inni maja prawo przeciwko temu protestować i ci to
    uniemożliwić.