eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 391. Data: 2015-09-02 19:14:11
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.08.2015 o 09:44, KRZYZAK pisze:

    > Doprawdy? Czytałeś tę publikację, czy może łykasz jak dureń ploty z magla?

    Chciałem odpisać na twoje zwyczajowe brednie, ale widzę że Budzik mnie
    wyręczył...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 392. Data: 2015-09-02 19:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.09.2015 o 19:41, KRZYZAK pisze:

    > To chyba nie ma problemu, żeby państwo zapłaciło kilka baniek odszkodowania, nie?

    Skoro wg ciebie budżet państwa powinien spełniać bezdyskusyjnie
    nieuzasadnione roszczenia tylko dlatego, że osób składających takie
    roszczenia jest bardzo mało, to wobec tego ja żądam miliona złotych za
    to, że tak dobrze dobrałem sobie moment przewalutowania na CHF, że nadal
    mój kredyt jest korzystniejszy od złotówkowego i nie łapię się na żaden
    program pomocowy, roczne koszty ogrzewania są u mnie kilkakrotnie niższe
    niż roczny koszt dostępu do internetu, a ponadto nie cierpię piwa oraz
    piłki nożnej.

    Wobec czego domagam się odszkodowania za zanudzanie przez państwowe
    media piwem, piłką nożną, kosztami ogrzewania oraz frankowymi kredytami.

  • 393. Data: 2015-09-02 20:12:13
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 września 2015 19:14:12 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Chciałem odpisać

    Ale nie wiedziałeś co, bo nie masz bladego pojęcia czego dotyczyła praca Wakefielda:)

  • 394. Data: 2015-09-02 20:14:01
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 września 2015 19:20:23 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Skoro wg ciebie budżet państwa powinien spełniać bezdyskusyjnie
    > nieuzasadnione roszczenia tylko dlatego,

    Skoro skutkiem państwowego przymusu jest utrata zdrowia, to państwo powinno płacić
    milionowe odszkodowania. Proste.

  • 395. Data: 2015-09-02 20:26:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > Skoro skutkiem państwowego przymusu jest utrata zdrowia, to państwo powinno
    > płacić milionowe odszkodowania. Proste.

    A jeśli państwo _nie chce_ płacić odszkodowań za szczepienia do których ZMUSIŁO
    to niech się *publicznie* rzuci wyliczeniem ile by odszkodowania kosztowały, a
    wiec dlaczego państwowych wymuszaczy na takie odszkodowania zwyczajnie i po
    prostu nie stać :-)

    ,,Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać."
    -- Stanisława Jerzy Lec ,,Myśli nieuczesane" (1994).

    --
    A. Filip
    Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej, ani tak dobrze, żeby nie

  • 396. Data: 2015-09-02 21:09:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.09.2015 o 20:14, KRZYZAK pisze:

    > Skoro skutkiem państwowego przymusu jest utrata zdrowia, to państwo powinno płacić
    milionowe odszkodowania. Proste.

    Związek przyczynowo-skutkowy nie został wykazany. Wręcz przeciwnie.

    No i bądź konsekwentny - skoro nie ma sensu się użerać i państwo powinno
    płacić wszystkim mało licznym z roszczeniami, to poprzyj moje roszczenie
    o milion.

  • 397. Data: 2015-09-02 21:10:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.09.2015 o 20:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > wiec dlaczego państwowych wymuszaczy na takie odszkodowania zwyczajnie i po

    Prościej: wystarczy policzyć koszta konsekwencji nieszczepienia i
    obciążyć nimi z góry wszystkich debili przeciwnych szczepieniom.

    Podpowiedź: obecne grzywny to byłby mikry ułamek sumy.

  • 398. Data: 2015-09-02 21:11:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.09.2015 o 20:12, KRZYZAK pisze:

    > Ale nie wiedziałeś co, bo nie masz bladego pojęcia czego dotyczyła praca
    Wakefielda:)

    O! Kolejna kurewka żałośnie manipulująca cytatami...

  • 399. Data: 2015-09-02 21:25:21
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 września 2015 21:09:21 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Związek przyczynowo-skutkowy nie został wykazany. Wręcz przeciwnie.

    Do związku przyczynowo-skutkowego przyznaje się MZ w rozporządzeniu:
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20022412097&t
    ype=2

  • 400. Data: 2015-09-06 10:39:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.09.2015 o 21:25, KRZYZAK pisze:

    > Do związku przyczynowo-skutkowego przyznaje się MZ w rozporządzeniu:
    > http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20022412097&t
    ype=2

    Ty naprawdę jesteś jakiś niedorozwinięty umysłowo...

    Rozporządzenie uwzględnia możliwość skutków ubocznych po szczepieniu -
    nie jest to deklaracja związku przyczynowo-skutkowego każdej
    przypadłości (w szczególności autyzmu) która pojawi się bądź ujawni w
    okresie kilku tygodni/miesięcy po szczepieniu.

    Rozumując wg twojej "logiki" złamanie ręki tydzień po szczepieniu jest
    skutkiem szczepienia...