  • 51. Data: 2002-11-28 15:37:06
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:as36qv$aj9$1@news.onet.pl...
    [.........]

    > Ja sam chetnie skorzystalbym z ich baz - moj admin nie chce - ja sam
    > nie moge - i mecze sie codziennie z duza iloscia spamu.

    zainstaluj program "spamdetective" :)
    shareware oczywiście - działają wszystkie funkcje
    oczywiście po 30 dniach należy zapłacić za użytkowanie o ile pamiętam 30$

    pozdrawiam
    plusz

  • 52. Data: 2002-11-28 18:16:17
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid> napisał w
    wiadomości news:as51vi$ngb$4@eufemia.signoff.com.pl...
    > Niezupełnie tak. Dysponentem listu jest zarówno nadawca jak i odbiorca
    > listu. Jeżeli przykładowo wyślesz do mnie prywatny list (czy to email,
    > czy papierowy) a ja zdecyduję się go opublikować nie będzie to naruszeniem
    > litery prawa. Oczywiście istnieją tutaj pewne niuanse. Jeżeli treść
    > listu przedstawia Cię w złym świetle możesz domagać się odszkodowania
    > za straty moralne.
    > Jeżeli publikując ten list czerpię z tego korzyści majątkowe, to popadam
    > wtedy pod prawo autorskie.
    Nie zgadzam sie.
    Naruszenie praw autorskich przez publikacje listu jest niezalezne od winy i
    od ewentualnych korzysci.
    Ponadto podchodzi to pod tajemnice korespondencji z art 23 , 24 kc.
    Ponadto katalog jest otwarty
    List papierowy rozni sie od elektronicznego. Tylko papier podchodzi pod
    tajemnice korespondencji.
    Natomaist elektron to tajemnica komunikacji, choc wszystko z tego samego
    art. 23 kc. - to tylko przykladowy katalog dóbr osobistych.

    > Natomiast _nie_ jest to naruszenie ustawy o ochronie tajemnicy
    korespondencji.
    zgadzam sie , bo takiej ustawy nie ma. A jak nie ma to nie mozna naruszyc

    Pozdrawiem
    RT

  • 53. Data: 2002-11-28 18:28:59
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@n...cy> napisał w wiadomości
    > Grzegorz Krzemieniecki wrote:
    > Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (§§ 47 i 76)
    nie stosuje sie bezposrednio :)

    > Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (w całości)
    no nie w calosci. A tak przy okazji to fajne kreowanie czynów nieucziwej
    konkurencji poza katalogiem w UZNK
    A teraz mysl człowieku co ustawodawca mial na mysli ....

    > Ustawy o ochronie danych osobowych (§§ 6, 23, 32)
    > Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (§ 16)
    ciesze sie, ze podales art. 16 a nie np. art 16 ust. 1 pkt. 5 lub co gorsza
    art. 16 ust.1 pkt. 1
    czy to przemyslana decyzja , czy ci tak wyszło ?

    > Ustawy o ochronie praw konsumentów (§ 6)
    hahahah
    a sankcja poszla do lasu
    z tego przepisu nic nie wynika, nie wolna, nalezy miec zgode itp a jak nie
    to co lizaka mi nie kupisz
    wiem wiem - bedzisz mial przyczynek do bezprawnosci z 23kc -ale to marna
    pociecha

    > Prawa działalności gospodarczej (§ 12)
    chyba pierwszy to wymyslilem......dawno to bylo, kiedys o tym cos pisalem
    jeszcze jak to byl projekt
    tylko ze tam jest mowa o ofercie, a spam najczesciej oferta nie jest.......
    nie mozesz prowadzic wykladni w kierunku "oferyty handlowej" czyli tego co
    sie zwie sie zaproszeniem do skladania ofert - nie mozesz poniewaz tam jest
    sankcja karna

    > Podaj wymaganą procedurę rejestrscji Polspamu.
    :))
    POLSPAM jest OK
    Chłopaki robia to co od dawna robic nalezy

    A prawnicy , co sie nauczyli WINDE instalowac teraz wielkich obronców
    wolnosci zgrywają
    Tak przy okazji to prawnicy wymyslili SPAM, wiec moze to naturalne
    Pozdrawiam
    RT
    office24 @ wp.pl

  • 54. Data: 2002-11-28 19:05:00
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!! [Czego blokować nie wolno]
    Od: Andrzej Filip <a...@B...pl>

    Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

> [...]
    > własnym lub innej osoby za jej zgodą do organów władzy publicznej oraz do
    > organizacji i instytucji społecznych w związku z wykonywanymi przez nie
    > zadaniami zleconymi z zakresu administracji publicznej. Tryb rozpatrywania
    > petycji, wniosków i skarg określa ustawa.
    >
    > Petycje takie mozna skladac za pomoca elektronicznych srodkow komunikacji,
    > zatem organy o ktorych mowa w cytowanym przepisie nie moga stosowac narzedzi
    > blokujacych taka korespondencje.. Ostatnio dyskutuje sie tem problem na
    > przykladzie Federalnej Komisji Handlu USA...

    To o czym piszesz załatwia JEDEN "blokowany inaczej" adres mailowy udostępniony
    publicznie na stronach www. Coś ala zalecenia RFC na temat adresu postmaster.

    Wtedy reszte można spokojnie blokować metodami "full automatic". Ten adres
    mozna zaś blokować metodą ala "zapis na liste mailową".

    --
    Andrzej [pl>en: Andrew] Adam Filip http://www.polbox.com/a/anfi/
    NOrWAY forever. *Random* excuse by BOFH :

  • 55. Data: 2002-11-28 19:32:06
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Marek Wysmulek <m...@h...pl> quotation:

    > Znam w wielu firmach kolesi z "markietingu" - smętnych burasów, którzy w
    > trakcie żadkich szczytowań swoich bezpłodnych umysłów wpadają na genialny
    > pomysł: "roześlijmy mailing !!!". Strrraszne ! Brrr ! Czy naprawdę ci
    > ociężali umysłowo ludzie po uczelniach ekonomiczno-marketingowych nie
    > rozumieją krypto-właściwości tego typu rozwiązań. Mam tylko nadzieję, że
    > pierwsze wygrane sprawy przeciwko spam-procederowi poskutkują jego
    > ograniczeniem bo z resztą poradzi sobie PolSpam, SpamAssassin i inne. Chwała
    > im, że istnieją.

    Sam studiuję na uczelni typowo marketingowej i się absolutnie spamerom
    nie dziwię. Jeśli na zajęciach z czegośtam pada tekst:

    #v+
    Niezywkle skuteczną formą reklamy jest mailing; jest on tani, prawie
    w całości dociera do adresatów i ewentualne nietrafienie w gusta
    odbiorcy zmusza go w najgorszym wypadku do usunięcia wiadomości.
    #v-

    Ble.... czekam na zadania domowe w postaci:

    Przeprowadzić próbny mailing albo znaleźć co najmniej 300 adresów i
    wysłać na nie reklamę swojej wirtualnej firmy.

    Ręce opadają :/

    --
    Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS: w3.pld.org.pl
    Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów. I tak się tam właśnie dzieje.

  • 56. Data: 2002-11-28 19:38:37
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Michał Cieślicki wrote:
    > Sam studiuję na uczelni typowo marketingowej i się absolutnie spamerom
    > nie dziwię. Jeśli na zajęciach z czegośtam pada tekst:

    Może delikatnie podsuń wykładowcy jakiś link, który pomoże
    mu się zorientować, że robi krzywdę swoim studentom...

    Pozdrawiam,
    --
    ŁK

  • 57. Data: 2002-11-28 19:48:42
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Lukasz Kozicki <R...@n...cy> quotation:

    > Może delikatnie podsuń wykładowcy jakiś link, który pomoże
    > mu się zorientować, że robi krzywdę swoim studentom...

    Już to zrobiłem, jednak nie zostało to odebrane w sposób do końca
    pozytywny. Wybroniłem się propozycją dostarczenia poglądów zza drugiej
    strony barykady i wytłumaczenia jak to działa. Ech... ja zawsze coś
    palnę :/

  • 58. Data: 2002-11-28 20:02:06
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Michał Cieślicki <y...@a...pl> ihn
    news:slrnaucrpt.eod.yoshi@yoshi.one.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.news.mordplik

> [...]
    > prawie w całości dociera do adresatów i ewentualne nietrafienie w
    > gusta odbiorcy zmusza go w najgorszym wypadku do usunięcia

    Coś takiego widziałem niedawno w jakiejś pomarańczowej książeczce o
    marketingu internetowym. Specjalnie do niej zajrzałem, żeby rzucić
    okiem na to, co piszą o mailingu...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 59. Data: 2002-11-28 20:18:30
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Peter 'Mikolaj' Mikolajski <c...@a...ow.pl> quotation:

> [...]
    >
    > Coś takiego widziałem niedawno w jakiejś pomarańczowej książeczce o
    > marketingu internetowym. Specjalnie do niej zajrzałem, żeby rzucić

    I? Może wartoby było napisać odpowiednią petycję (nie cierpię tego
    słowa) albo list otwarty i przesłać do rektorów uczelni ekonomicznych
    celem przekazania zainteresowanym osobom?

  • 60. Data: 2002-11-28 20:30:29
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Michał Cieślicki <y...@a...pl> ihn
    news:slrnaucugt.eod.yoshi@yoshi.one.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.news.mordplik

    > I?

    I myślę, że taki jeden z drugim biznesmen kupi sobie książeczkę za
    kilkadziesiąt złotych i już czuje się masterem marketingu, grup i w
    ogóle całego Netu - w końcu podpiera się słowem pisanym. To trochę
    jak z polskim mitem pieczątki - dowolny papier podbity dowolną
    pieczątką "nabiera mocy urzędowej" ;o)

    > Może wartoby było napisać odpowiednią petycję (nie cierpię tego
    > słowa) albo list otwarty i przesłać do rektorów uczelni
    > ekonomicznych celem przekazania zainteresowanym osobom?

    Myślisz, że to coś da? Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby jakiekolwiek
    petycje przekonały profesorów do przemyślenia czegokolwiek. Może
    gdyby to było jakieś ciche pismo, to tak, ale jeśli ktoś się o tym
    dowie, to oni odczytają to jako zamach na swoją wiedzę. Przynajmniej
    tak to pamiętam od siebie, gdy jeszcze studiowałem - załatwienie
    spraw po cichu dawało efekty.

    Pomijam już fakt, że musiałbyś starszym często osobnikom wyjaśnić,
    co to jest spam i czemu jest zły. Jeżeli nie idzie tego wyjaśnić
    komuś koło trzydziestki, to nie wyobrażam sobie tłumaczenia tego
    komuś koło pięćdziesiątki :o(