  • 81. Data: 2002-11-30 14:02:58
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Michał Cieślicki <y...@a...pl> ihn
    news:slrnauh6hs.ekh.yoshi@yoshi.one.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.news.mordplik

    > To chyba nierealne. Zaraz by się tacy marketoidzi podnieśli,
    > zjednoczyli i poszli protestować pod kancelarię premiera przeciwko
    > zamachowi na wolność w sieci.

    Myślisz, że zaczęliby pod Kancelarią odmawiać różaniec? ;o)

    MSPANC

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 82. Data: 2002-11-30 17:13:01
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Peter 'Mikolaj' Mikolajski <c...@a...ow.pl> quotation:

> [...]
    > pl.news.mordplik

    > Myślisz, że zaczęliby pod Kancelarią odmawiać różaniec? ;o)

    Taaa... Rodzina Ojca Spamera....

    --
    Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS: w3.pld.org.pl
    Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów. I tak się tam właśnie dzieje.

  • 83. Data: 2002-11-30 22:42:30
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Michał Cieślicki <y...@a...pl> ihn
    news:slrnauhvtg.qje.yoshi@yoshi.one.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.news.mordplik

    > Taaa... Rodzina Ojca Spamera....

    To już wiem skąd mamy tylu spamerów - tatuś uczy dziatki swoje ;o)