    From: Michał Cieślicki <y...@a...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Date: Thu, 28 Nov 2002 19:32:06 +0000 (UTC)

    begin Marek Wysmulek <m...@h...pl> quotation:

    > Znam w wielu firmach kolesi z "markietingu" - smętnych burasów, którzy w
    > trakcie żadkich szczytowań swoich bezpłodnych umysłów wpadają na genialny
    > pomysł: "roześlijmy mailing !!!". Strrraszne ! Brrr ! Czy naprawdę ci
    > ociężali umysłowo ludzie po uczelniach ekonomiczno-marketingowych nie
    > rozumieją krypto-właściwości tego typu rozwiązań. Mam tylko nadzieję, że
    > pierwsze wygrane sprawy przeciwko spam-procederowi poskutkują jego
    > ograniczeniem bo z resztą poradzi sobie PolSpam, SpamAssassin i inne. Chwała
    > im, że istnieją.

    Sam studiuję na uczelni typowo marketingowej i się absolutnie spamerom
    nie dziwię. Jeśli na zajęciach z czegośtam pada tekst:

    #v+
    Niezywkle skuteczną formą reklamy jest mailing; jest on tani, prawie
    w całości dociera do adresatów i ewentualne nietrafienie w gusta
    odbiorcy zmusza go w najgorszym wypadku do usunięcia wiadomości.
    #v-

    Ble.... czekam na zadania domowe w postaci:

    Przeprowadzić próbny mailing albo znaleźć co najmniej 300 adresów i
    wysłać na nie reklamę swojej wirtualnej firmy.

    Ręce opadają :/

    --
    Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS: w3.pld.org.pl
    Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów. I tak się tam właśnie dzieje.