  • 1. Data: 2002-11-27 14:06:15
    Temat: Jak przerejestrować spółkę z o.o.?
    Od: "philly" <s...@a...net>

    Witam Grupę!

    Chciałbym przerejestrować do KRS istniejącą juz spółkę z o.o. Ustaliłem już
    jakie formularze muszę złożyć obowiązkowo (KRS W3, KRS WK (organy), KRS WM
    (przedmiot działalności).
    Mam pytanie: jakie jeszcze dokumenty musze dołączyć do ww. formularzy (np.
    oświadczenie zarządu o wniesieniu wkładu?, sprawozdanie finansowe? jakieś
    uchwały?)? Pomóżcie!

    Poza tym jakie opłaty będę musiał ponieść (np. ogłoszenie w Monitorze) w
    związku z tą operacją?

    Pozdrowienia,
    philly

  • 2. Data: 2002-11-27 14:36:57
    Temat: Re: Jak przerejestrować spółkę z o.o.?
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "philly" <s...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > uchwały?)? Pomóżcie!
    >
    > Poza tym jakie opłaty będę musiał ponieść (np. ogłoszenie w Monitorze) w

    Do tych drukow sa objasnienia (na koncu) co trzeba zalaczyc. Jesli czegos
    nie bedzie sad zwroci sie o uzupelnienie. Oplata za wpis do KRSu wynosi
    afaik 500pln. jak Cie juz wpisza to placi sie za ogloszenie w MP (okolo
    300pln o ile pamietam)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2002-11-27 15:27:50
    Od: "philly" <s...@a...net>

    Witam raz jeszcze!

    Trochę uszczegółowię moje poprzednie pytanie: czy jeśli tylko
    przerejestrowuję spółkę to muszę do wniosku dołączać:
    a)oświadczenie zarządu o wniesieniu kapitału?
    b)dokument o powołaniu członków organów spółki, listę wspólników oraz wzory
    podpisów?

    philly