    From: "B.RItterman" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Date: Thu, 28 Nov 2002 19:28:59 +0100

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@n...cy> napisał w wiadomości
    news:as3deg$s4p$1@korweta.task.gda.pl...
    > Grzegorz Krzemieniecki wrote:
    > Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (§§ 47 i 76)
    nie stosuje sie bezposrednio :)

    > Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (w całości)
    no nie w calosci. A tak przy okazji to fajne kreowanie czynów nieucziwej
    konkurencji poza katalogiem w UZNK
    A teraz mysl człowieku co ustawodawca mial na mysli ....

    > Ustawy o ochronie danych osobowych (§§ 6, 23, 32)
    > Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (§ 16)
    ciesze sie, ze podales art. 16 a nie np. art 16 ust. 1 pkt. 5 lub co gorsza
    art. 16 ust.1 pkt. 1
    czy to przemyslana decyzja , czy ci tak wyszło ?

    > Ustawy o ochronie praw konsumentów (§ 6)
    hahahah
    a sankcja poszla do lasu
    z tego przepisu nic nie wynika, nie wolna, nalezy miec zgode itp a jak nie
    to co lizaka mi nie kupisz
    wiem wiem - bedzisz mial przyczynek do bezprawnosci z 23kc -ale to marna
    pociecha

    > Prawa działalności gospodarczej (§ 12)
    chyba pierwszy to wymyslilem......dawno to bylo, kiedys o tym cos pisalem
    jeszcze jak to byl projekt
    tylko ze tam jest mowa o ofercie, a spam najczesciej oferta nie jest.......
    nie mozesz prowadzic wykladni w kierunku "oferyty handlowej" czyli tego co
    sie zwie sie zaproszeniem do skladania ofert - nie mozesz poniewaz tam jest
    sankcja karna

    > Podaj wymaganą procedurę rejestrscji Polspamu.
    :))
    POLSPAM jest OK
    Chłopaki robia to co od dawna robic nalezy

    A prawnicy , co sie nauczyli WINDE instalowac teraz wielkich obronców
    wolnosci zgrywają
    Tak przy okazji to prawnicy wymyslili SPAM, wiec moze to naturalne
    Pozdrawiam
    RT
    office24 @ wp.pl