    From: Andrzej Filip <a...@B...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!! [Czego blokować nie wolno]
    Date: Thu, 28 Nov 2002 19:05:00 +0000
    Sender: a...@p...onet.pl@pf83.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

    > "Andrzej Filip" <a...@B...pl> wrote in message
    >
    > Jest jeden przypadek, kiedy korzystanie z narzedzi blokujacych
    > korespondencje elektroniczna bedzie watpliwy (delkiatnie mowiac):
    >
    > Art. 63. Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej przewiduje, ze
    > Każdy ma prawo składać petycje, wnioski i skargi w interesie publicznym,
    > własnym lub innej osoby za jej zgodą do organów władzy publicznej oraz do
    > organizacji i instytucji społecznych w związku z wykonywanymi przez nie
    > zadaniami zleconymi z zakresu administracji publicznej. Tryb rozpatrywania
    > petycji, wniosków i skarg określa ustawa.

> [...]

    To o czym piszesz załatwia JEDEN "blokowany inaczej" adres mailowy udostępniony
    publicznie na stronach www. Coś ala zalecenia RFC na temat adresu postmaster.

    Wtedy reszte można spokojnie blokować metodami "full automatic". Ten adres
    mozna zaś blokować metodą ala "zapis na liste mailową".

    --
    Andrzej [pl>en: Andrew] Adam Filip http://www.polbox.com/a/anfi/
    NOrWAY forever. *Random* excuse by BOFH :