    From: Michał Cieślicki <y...@a...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Date: Thu, 28 Nov 2002 20:18:30 +0000 (UTC)

    begin Peter 'Mikolaj' Mikolajski <c...@a...ow.pl> quotation:

    > Ke'dem guerfel Michał Cieślicki <y...@a...pl> ihn
    > news:slrnaucrpt.eod.yoshi@yoshi.one.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.news.mordplik

    > Coś takiego widziałem niedawno w jakiejś pomarańczowej książeczce o
    > marketingu internetowym. Specjalnie do niej zajrzałem, żeby rzucić
    > okiem na to, co piszą o mailingu...

    I? Może wartoby było napisać odpowiednią petycję (nie cierpię tego
    słowa) albo list otwarty i przesłać do rektorów uczelni ekonomicznych
    celem przekazania zainteresowanym osobom?

    --
    Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS: w3.pld.org.pl
    Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów. I tak się tam właśnie dzieje.