    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Date: 28 Nov 2002 20:30:29 GMT

    Ke'dem guerfel Michał Cieślicki <y...@a...pl> ihn
    news:slrnaucugt.eod.yoshi@yoshi.one.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.news.mordplik

    > I?

    I myślę, że taki jeden z drugim biznesmen kupi sobie książeczkę za
    kilkadziesiąt złotych i już czuje się masterem marketingu, grup i w
    ogóle całego Netu - w końcu podpiera się słowem pisanym. To trochę
    jak z polskim mitem pieczątki - dowolny papier podbity dowolną
    pieczątką "nabiera mocy urzędowej" ;o)

    > Może wartoby było napisać odpowiednią petycję (nie cierpię tego
    > słowa) albo list otwarty i przesłać do rektorów uczelni
    > ekonomicznych celem przekazania zainteresowanym osobom?

    Myślisz, że to coś da? Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby jakiekolwiek
    petycje przekonały profesorów do przemyślenia czegokolwiek. Może
    gdyby to było jakieś ciche pismo, to tak, ale jeśli ktoś się o tym
    dowie, to oni odczytają to jako zamach na swoją wiedzę. Przynajmniej
    tak to pamiętam od siebie, gdy jeszcze studiowałem - załatwienie
    spraw po cichu dawało efekty.

    Pomijam już fakt, że musiałbyś starszym często osobnikom wyjaśnić,
    co to jest spam i czemu jest zły. Jeżeli nie idzie tego wyjaśnić
    komuś koło trzydziestki, to nie wyobrażam sobie tłumaczenia tego
    komuś koło pięćdziesiątki :o(

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"