  • 21. Data: 2007-01-11 21:33:23
    Temat: Re: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    W Cigacicach mozesz znalezc mecenasa W. swego czasu byl najdrozszym Adw w
    regionie ale sprawy zalatwial fachowo, niestety odkad Swinie przy korycie
    dobraly mu sie do dupy udziela porad mysle ze wiesz o kim napisalem jak nie
    to dowiedz sie tu i tam i pamietaj ze prawnicy to najwyzej moga skure
    zedrzec ,!

  • 22. Data: 2007-01-11 21:49:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 11 Jan 2007 13:27:57 -0800, MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM
    napisał(a):

    > Marne masz poęcie o tym temacie.....

    Ty sam masz marne pojęcie. I w dodatku socjalistyczny rozum.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2007-01-11 21:58:14
    Od: " Falkenstein" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?q?MOLESTOWANI-prez_Urz=B1d_Miasta_i_ADM
    ?= <y...@t...pl>
    napisał(a):

    > Falkenstein napisa=B3(a):

    > pisa=B3 w
    > mnie namawiali
    > samym
    > o nie wiedz=B1

    > s wyj=B1tkow
    > ze

    > robi=E6

    Nie Masz zielonego pojęcia o budowlance,anii otym co mówisz...

    To moze mnie oświecisz? Napisz proszę dlaczego to niby w sezon jest marwy
    pomimo tego, że temperatura nie spada poniżej +5? Jakich to prac nie można
    wykonywać przy takiej pogodzie? Bo z tego co widzę to blok koło mnie
    jednocześnie murują, tynkują, ocieplają i malują, i jakoś nie widzę martwego
    sezonu. Przeciwnie, hałasują już od 6 rano, nawet w niedzielę.

  • 24. Data: 2007-01-11 22:05:53
    Od: tg <l...@o...pl>

    Falkenstein napisał(a):
> [...]

    > jednocześnie murują, tynkują, ocieplają i malują, i jakoś nie widzę martwego
    > sezonu. Przeciwnie, hałasują już od 6 rano, nawet w niedzielę.

    e tam, sa fachowcy i fachowcy.

    ale tez sie dziwie, skoro ktos ma problemy z utrzymaniem rodziny, to nie
    powinien widziwiac na pogode.

    druga sprawa, cos mi sie nie chce wierzyc, ze MOPS zakupil samochod
    sluzbowy VW-T5.

    pozdrawiam

  • 25. Data: 2007-01-11 22:25:19
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    tg napisał(a):

> [...]
    > powinien widziwiac na pogode.
    >
    > druga sprawa, cos mi sie nie chce wierzyc, ze MOPS zakupil samochod

    Wkórwiasz mnie tą swoją ignorancją.....! Byłbym wdzięczny gdybyś
    się wyłączył..Pozdrawiam

  • 26. Data: 2007-01-11 22:39:21
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1168554318.050634.252790@i56g2000hsf.googlegrou
    ps.com...
    >Wkórwiasz mnie tą swoją ignorancją.....! Byłbym wdzięczny gdybyś się wyłączył.

    teraz już wszystko jasne

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2007-01-11 22:47:29
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
> [...]
    Dzięki wielkie...!!! Pozdrawiam i
    nierzycze Ci tego co mnie spotkało,a nieznasz jeszcze wielu szczegułów..Ale kto wie z
    takim podejściem.... kiedys możesz zostać sam....jak palec....

  • 28. Data: 2007-01-11 22:49:06
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
> [...]
    No...wreszcie...użyłeś
    muzgu...Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2007-01-12 01:00:16
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Angie napisał(a):

    > Kolejna sprawa to dodatki mieszkaniowe z gminy, pomoc MOPS.

    Nie ma czegoś takiego przy zadłużonym czynszu. Administracja nie
    podpisze druku i dofinansowania nie będzie.

    --
    animka

  • 30. Data: 2007-01-12 02:12:14
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Nie ma czegoś takiego przy zadłużonym czynszu.

    Ale mozna o tym pomyslec ZANIM zacznie sie generowac zadluzenie. Głownie po
    to powstały te dodatki, prawda?

    Angie