  • 1. Data: 2007-01-11 19:30:10
    Temat: Kontrole w miejscu pracy
    Od: "news.tpi.pl" <j...@h...com>

    Witam,

    Od kilku dni przy wyjezdzie z zakladowego parkingu ochrona kaze otwierac
    bagaznik i zaglada do srodka. Czy maja do tego prawo?
    Slyszalem, ze niedlugo maja rewidowac losowo wybrane osoby tzn. np zagladac
    do torby lub plecaka. Czy jest to dopuszczalne?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-11 19:34:58
    Temat: Re: Kontrole w miejscu pracy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 20:30:10 +0100, news.tpi.pl napisał(a):

    > Od kilku dni przy wyjezdzie z zakladowego parkingu ochrona kaze otwierac
    > bagaznik i zaglada do srodka. Czy maja do tego prawo?

    W pewnych wypadkach tak. Opisuje je ustawa o ochronie osób i mienia.
    Generalnie to spróbuj się nie zgodzić i czekaj na rozwój wypadków.
    Podejrzewam, że machną ręką i pojedziesz dalej.

    > Slyszalem, ze niedlugo maja rewidowac losowo wybrane osoby tzn. np zagladac
    > do torby lub plecaka. Czy jest to dopuszczalne?

    Nie. To może np. policja.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-01-11 20:47:25
    Od: "news.tpi.pl" <j...@h...com>

    > W pewnych wypadkach tak. Opisuje je ustawa o ochronie osób i mienia.
    Co to za przypadki?
    Dodam, ze firma nie produkuje broni ani materialow wybuchowych :-)

    > Generalnie to spróbuj się nie zgodzić i czekaj na rozwój wypadków.
    No wlasnie nie chce sie zgodzic na sprawdzanie mojego prywatnego samochodu
    ale chcialbym to poprzec jakas podstawa.

  • 4. Data: 2007-01-11 21:12:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 21:47:25 +0100, news.tpi.pl napisał(a):

    > Co to za przypadki?

    Opisane w ustawie. Wpisz w goglach nazwę ustawy i odszukaj.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-01-11 23:59:47
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:eo6396$s31$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): news.tpi.pl z adresu <j...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > Slyszalem, ze niedlugo maja rewidowac losowo wybrane osoby tzn. np
    > zagladac do torby lub plecaka. Czy jest to dopuszczalne?

    W TRW to normalka - kazdy wyjezdzajacy z wew. parkingu zakladu
    musi poddac sie kontroli, dodatkowo kazdy wychodzacy musi pokazac
    zawartosc torby, plecaka - ludzie jakos nie robia problemu....

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 6. Data: 2007-01-12 00:10:30
    Temat: kim ty jestes..że wszędzie się wpier....sz...?
    Od: "Zeppelin" <y...@t...pl>

    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Czy możesz objaśnić znaczenie tego
    tekstu powyżej...????

  • 7. Data: 2007-01-12 00:47:16
    Temat: Re: kim ty jestes..że wszędzie się wpier....sz...?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 11 Jan 2007 16:10:30 -0800, Zeppelin napisał(a):

    > Czy możesz objaśnić znaczenie tego tekstu powyżej...????

    Nie mogę, obawiam się, że nie zrozumiesz. Obsługi czytnika do tej pory nie
    opanowałeś.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-01-12 16:16:46
    Od: "news.tpi.pl" <j...@h...com>

    > Od kilku dni przy wyjezdzie z zakladowego parkingu ochrona kaze otwierac
    > bagaznik i zaglada do srodka. Czy maja do tego prawo?

    Korekta: Od dzisiaj to sam musze wysiasc i otworzyc bagaznik!!!
    Czy ktos kompetenty moze mi napisac czy jest to zgodne z prawem?

  • 9. Data: 2007-01-12 19:10:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 17:16:46 +0100, news.tpi.pl napisał(a):

    > Korekta: Od dzisiaj to sam musze wysiasc i otworzyc bagaznik!!!
    > Czy ktos kompetenty moze mi napisac czy jest to zgodne z prawem?

    Napisałem przecież. Niezgodne byłoby gdyby sami chcieli coś otwierać...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2007-01-14 11:53:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    news.tpi.pl wrote:

    > Korekta: Od dzisiaj to sam musze wysiasc i otworzyc bagaznik!!!

    W kwestii techniki: jest to standard, tak samo robią na wszelakich
    przejściach granicznych. I ma to sens -- w ten sposób odpada zarzut, że
    przeszukujący coś korzystając z nieobecności przeszukiwanego zabrał, czy
    też podrzucił.

    W kwestii meritum się nie wypowiadam.