    From: " Falkenstein" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Date: Thu, 11 Jan 2007 21:58:14 +0000 (UTC)

    =?ISO-8859-2?q?MOLESTOWANI-prez_Urz=B1d_Miasta_i_ADM
    ?= <y...@t...pl>
    napisał(a):

    > Falkenstein napisa=B3(a):

    > pisa=B3 w
    > mnie namawiali
    > samym
    > o nie wiedz=B1

    > s wyj=B1tkow
    > ze

    > robi=E6

    Nie Masz zielonego pojęcia o budowlance,anii otym co mówisz...

    To moze mnie oświecisz? Napisz proszę dlaczego to niby w sezon jest marwy
    pomimo tego, że temperatura nie spada poniżej +5? Jakich to prac nie można
    wykonywać przy takiej pogodzie? Bo z tego co widzę to blok koło mnie
    jednocześnie murują, tynkują, ocieplają i malują, i jakoś nie widzę martwego
    sezonu. Przeciwnie, hałasują już od 6 rano, nawet w niedzielę.