  • 1. Data: 2007-01-11 17:56:04
    Temat: mandat i zajecie wynagrodzenia
    Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Krótko i zwięźle.
    Dostalem mandat w październiku. Tym miesiący przyszło zajęcie wynagrodzenia
    do firmy na kwote mandatu. Dziwne jest jednak dla mnie to, ze nie dostalem
    nic ja - osobiście do domu. Żadnego zawiadomienia, upomnienia - nic.
    Od razu zajęli mi dwie stówki z wypłaty.

    Kurna - czy tak można ?

    ps. zwłascza, ze niestety mandat opłaciłem w zeszłym tygodniu, bo mialem
    przypływ dobroci dla Państwa - w sumie zapłaciłem dwa razy. Dzwoniłem do
    US - pani, bardzo miła, powiedziala, ze pieniążki odeslą pocztą.

    --
    pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.z.pl gg:tu był numer GG