  • 1. Data: 2007-01-11 19:14:02
    Temat: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Znależliśmy się w bardz trudnej sytuacji..Grozi nam EKSMISJA na
    bruk..6-cio osobowa rodzina,w tym małe DZIECI..Wykonam fachowe
    roboty;-murarskie,tynkarskie,glazurnicze i inne..za Fachowe porady
    prawne..PILNE>>>!!!

  • 2. Data: 2007-01-11 19:21:47
    Temat: Re: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM napisał(a):
    > Znależliśmy się w bardz trudnej sytuacji..Grozi nam EKSMISJA na
    > bruk..

    o ile się orientuję, to w PL nie ma eksmisji na bruk.

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2007-01-11 19:24:19
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1168542842.597041.284310@p59g2000hsd.googlegrou
    ps.com...

    >Znależliśmy się w bardz trudnej sytuacji..Grozi nam EKSMISJA na bruk..

    Nie ma eksmisji na bruk to raz. Po drugie - rachunki trzeba placic. Po
    trzecie trzeba bylo swoje uslugi barterowe zaproponowac swojemu
    wierzycielowi.

    Angie

  • 4. Data: 2007-01-11 19:50:19
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Angie napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie ma eksmisji na bruk to raz. Po drugie - rachunki trzeba placic. Po
    > trzecie trzeba bylo swoje uslugi barterowe zaproponowac swojemu

    Jaka jest różnica między
    mieszkaniem na bruku,a mieszkaniem w norze bez żadnych standartów ,zwłaszcza jak się
    ma małe i niepełnosprawne dziecko.Rachunki...-przez 18-lat płaciliśmy,a ADM palcem
    nie kiwnął żeby cokolwiek naprawić. A od usług "barterowych"(choć niewiem co to
    takiego),mają swoich KOLESI, z którymi okradają i oszukują kogo się da,ze skarbem
    Państwa włacznie..

  • 5. Data: 2007-01-11 20:09:55
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Angie napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie ma eksmisji na bruk to raz. Po drugie - rachunki trzeba placic. Po
    > trzecie trzeba bylo swoje uslugi barterowe zaproponowac swojemu

    Prosiłem o odzew prawników nie
    laików....

  • 6. Data: 2007-01-11 20:15:51
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    a w jakim miescie?

  • 7. Data: 2007-01-11 20:22:22
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Qbek napisał(a):
    > a w jakim miescie?

    Pieprzony Sulechów 66-100 k/Zielonej Góry Lubuskie

  • 8. Data: 2007-01-11 20:25:15
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1168545019.156466.155390@i39g2000hsf.googlegrou
    ps.com...

    >przez 18-lat płaciliśmy,a ADM palcem nie kiwnął żeby cokolwiek naprawić.

    To trzeba bylo nie czekac 18 lat tylko sie stamtad wynosic. Skad przyszedl
    ci do glowy pomysl, ze mozesz sobie przestac placic?

    > A od usług "barterowych"(choć niewiem co to takiego)

    najprosciej mowiac jak cie nie bylo stac na czynsz to mogles isc do swojego
    wierzyciela i zaproponowac swoja prace w zamian za umorzenie czesci zadluzen
    czynszowych. Kolejna sprawa to dodatki mieszkaniowe z gminy, pomoc MOPS.

    >,mają swoich KOLESI, z którymi okradają

    Ty nie placac swoich zobowiazan tez kogos okradasz, nie pomyslales o tym?

    Angie

  • 9. Data: 2007-01-11 20:26:47
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

  • 10. Data: 2007-01-11 20:37:12
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Angie napisał(a):
> [...]
    >
    > Ty nie placac swoich zobowiazan tez kogos okradasz, nie pomyslales o tym?

    MOPS kupił sobie niedawno za 160000zł.najnowszą wersję
    VW-T5,a mnie namawiali na wyjazd Auto/stopem do NIEMIEC na CZARNO do pracy,odmawiając
    tym samym jakiejkolwiek pomocyi to w środku ZIMY. Przypominam tym którzy tego nie
    wiedzą, że ZIMA jest okresem martwym dla Murarzy...