  • 1. Data: 2007-01-11 17:31:28
    Temat: Aneks do umowy - ksero
    Od: "m" <z...@w...pl>

    Witam
    Otrzymałem aneks od umowy w postaci kawałka kartki n razy kserowanej (moje
    to też ksero). Podpisy i pieczątki oczywiście ksero. Czy taki aneks ma prawo
    bytu ? Czy podpisy powinny być oryginalne ?

  • 2. Data: 2007-01-11 19:59:37
    Temat: Re: Aneks do umowy - ksero
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > bytu ? Czy podpisy powinny być oryginalne ?

    Powinny.

    Marcin.

  • 3. Data: 2007-01-11 20:14:20
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:2cb59$45a69729$57cf7bb1$7925@news.chello.pl...

    > Powinny.
    >
    > Marcin.
    Nie muszą.
    Ważne jest w jakiej formie została zawarta umowa. Jeżeli w formie pisemnej
    to jej zmiany też muszą być dokonane w tej samej formie.
    Jeżeli jednak zawarliście umowę w innej formie to aneks w formie ksero jest
    ok

  • 4. Data: 2007-01-11 20:31:06
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > to jej zmiany też muszą być dokonane w tej samej formie.
    > Jeżeli jednak zawarliście umowę w innej formie to aneks w formie ksero

    Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie rewelacje, ale art. 29 par. 4 k.p. wyraźnie
    mówi: "Zmiana warunków umowy o pracę wymaga formy pisemnej. "

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 5. Data: 2007-01-11 20:46:57
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:83954$45a69e8a$57cf7bb1$10161@news.chello.pl...

    > Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie rewelacje, ale art. 29 par. 4 k.p.
    > wyraźnie mówi: "Zmiana warunków umowy o pracę wymaga formy pisemnej. "

> [...]
    czytam już czyba z 5-ty raz tego posta i nic na temat że to umowa o pracę
    nie widzę?
    Skąd masz wiedzę, że to chodzi o umowę o pracę?

  • 6. Data: 2007-01-11 20:52:49
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Skąd masz wiedzę, że to chodzi o umowę o pracę?

    Rzeczywiście. Zwracam honor.

    Marcin.

  • 7. Data: 2007-01-11 21:22:32
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:b17b2$45a6a3a1$57cf7bb1$11701@news.chello.pl...

    > Rzeczywiście. Zwracam honor.
    >
    > Marcin.

    spoko :-)
    a jak już jesteśmy przy tej umowie o pracę to skoro jest w prawie pracy
    art. 29 par. 4 k.p. wyraźnie
    mówi: "Zmiana warunków umowy o pracę wymaga formy pisemnej"
    to czy twoim zdaniem brak dopisku "pod rygorem nieważności" w tym art. ma
    jakieś znaczenie :-)))))))

  • 8. Data: 2007-01-11 21:52:35
    Od: "m" <z...@w...pl>

    nie jest to umowa o prace lecz umowa o dostęp do sieci i telewizji kablowej
    zawarta w formie pisemnej