  • 31. Data: 2007-01-12 04:06:02
    Temat: Re: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Od: "MORSKi" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > patrz, a u mnie sąsiedzi przez ostatnie 2 tygodnie dom postawili....
    > jak jesteś murarzem i w dzisiejszych czasach nie masz pracy to jestes wyjątkowo
    > kiepskim fachowcem - innego wytłumaczenia nie mam - moj znajomi murarze terminy
    > mają do końca roku zajęte
    >
    > Pozdrawiam

    Panowie i Panie,
    Zamiast bicia piany proponuję przedstawienie problemu prawnego , który Cię
    nurtuje, i wtedy zobaczy się co można pomóc i samodzielnie ocenić czy warto pomagać.
    MORSKI

  • 32. Data: 2007-01-12 10:43:48
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM napisał(a):
    > Znależliśmy się w bardz trudnej sytuacji..Grozi nam EKSMISJA na
    > bruk..6-cio osobowa rodzina,w tym małe DZIECI..Wykonam fachowe
    > roboty;-murarskie,tynkarskie,glazurnicze i inne..za Fachowe porady
    > prawne..PILNE>>>!!!

    Szukasz fachowcow prawnikow - tylko tutaj:
    http://poradniaprawna.forall.pl/phpBB2/index.php?sid
    =4acc7b019ae297d1873f100a97d44551