  • 1. Data: 2007-01-11 18:20:28
    Temat: Gdzie Jest Litera Prawa...!!!???
    Od: "WYSTRASZENI...!!!" <y...@t...pl>

    Czy właściciel budynku(oficyna) komunalnego,ma prawo pobierać czynsz
    ,w warunkach gdzie mieszkania niespełniają żadnych standartów,a
    nawet są zagrożeniem dla ludzi w nim zamieszkałych(doszło do
    zatrucia tlenkiem węgla kilku osób,w tym dzieci)..

  • 2. Data: 2007-01-11 18:22:31
    Temat: Re: Gdzie Jest Litera Prawa...!!!???
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WYSTRASZENI...!!!" <y...@t...pl> napisał

> [...]
    > nawet są zagrożeniem dla ludzi w nim zamieszkałych(doszło do
    > zatrucia tlenkiem węgla kilku osób,w tym dzieci)..

    Wyprowadź się.

  • 3. Data: 2007-01-11 18:43:26
    Od: "WYSTRASZENI...!!!" <y...@t...pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "WYSTRASZENI...!!!" <y...@t...pl> napisał
    >

    > Wyprowadź się.
    Właśnie wpadli na pomysł;-sprzedać działke pod budynkiem,Nas wywalić na ulice...

  • 4. Data: 2007-01-11 18:44:51
    Od: "WYSTRASZENI...!!!" <y...@t...pl>

  • 5. Data: 2007-01-11 20:08:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WYSTRASZENI...!!!" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > na pomysł;-sprzedać działke pod budynkiem,Nas wywalić na ulice...

    Skoro mieszkania nie spełniaja standardów, to nie są mieszkaniami. Po co komu
    budynek pełen czegoś, co nie spełnia standardów?

  • 6. Data: 2007-01-11 20:53:43
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Skoro mieszkania nie spełniaja standardów, to nie są mieszkaniami. Po co komu
    > budynek pełen czegoś, co nie spełnia standardów?

    Panie Robercie...Prosze
    zajrzeć na ogłoszenia na stronie Sulechowa.Ja jak tam zaglądam to mam wrażenie że w
    Sulechowie i okolicach panuje jakaś EPIDEMIA ,w swerze handlu nieruchomościami...Mój
    sąsiad włożył sporą kasę w remont i adaptację mieszkania,to za to że wyręczył ADM w
    obowiązkach,podniesiono mu czynsz i standart mieszkania,a teraz dostał propozycję
    mieszkania na MELINIE-między alkoholikami i złodziejami.Jakby tego było mało to
    kazano mu napisac oświadczenie że odmawia przyjęcia owej "PROPOZYCJI",a wiadomo do
    czego to prowadzi... prawdopodobnie(jak zresztą miało to już miejsce w kilku
    przypadkach),ADM pryjedzie z POLICJĄ i wywiozą Go bez zbędnych ceregieli...

  • 7. Data: 2007-01-11 21:54:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1168548823.184719.125320@o58g2000hsb.googlegrou
    ps.com...

    No to sąsiadowi pozostaje sądzić się z ADM o bezpodstawne wzbogacenie polegające
    na podniesieniu standardu lokalu.