  • 1. Data: 2007-01-11 16:53:06
    Temat: Brak zapłaty za usługę
    Od: <e...@v...pl>

    Osoba nie zapłaciła mi za usługę, wysłałem do niej jedno wezwanie do
    zapłaty, otrzymałem podpisane zwrotne potwierdzenie odbioru, nadal nie
    otrzymałem zapłaty ani żadnej odpowiedzi. Gdzie się mam więc udać na policję
    czy może do sądu albo jeszcze gdzieś oraz czy w moim miejscu zamieszkania
    czy tej osoby? Pozdrawiam, Roman

  • 2. Data: 2007-01-11 19:52:17
    Temat: Re: Brak zapłaty za usługę
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > otrzymałem zapłaty ani żadnej odpowiedzi. Gdzie się mam więc udać na
    > policję czy może do sądu albo jeszcze gdzieś oraz czy w moim miejscu

    Pozew do sądu cywilnego (lub gospodarczego jeśli obie strony są
    przedsiębiorcami) - wg miejsca zamieszkania (siedziby) dłużnika lub Twojego
    (dług oddawczy, art. 34 k.p.c.).

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl