  • 41. Data: 2016-12-22 22:39:11
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trefniś t...@m...com ...

    > I co - to jest powód do zablokowania jawności sędziowskich oświadczeń
    > majątkowych?

    Alez ja sie do jawnosci oswiadczen w ogole nie odniosłem...
    Odnosiłem się tylko do tego, ze przekonanie spoleczenstwa w znanych mi
    przypadkach nie bierze sie z powietrza.

    > Pomijam już "bo Liwiusz pisał tak na forum, co wyczytał na forach"?
    >
    > A Budzik ma znajomych, którzy potwierdzają złą opinię o sędziach,
    > dlatego trzeba zablokować jawność oświadczeń.
    > Monty Python...

    Jak sie wnioskuje w ten sposób wyczytując z wypowiedzi to czego w niej nie
    ma to rzeczywiście: Monty Python pełną gębą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 42. Data: 2016-12-22 22:59:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 22:39 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

> [...]
    > nie
    > ma to rzeczywiście: Monty Python pełną gębą.

    Wszyscy się przecież wpisujecie w Liwiuszowskie "jawne oświadczenia
    majątkowe są szkodliwe, zantagonizują społeczeństwo", także Ty swoim
    popierającym "sędziowie mają zły PR i opinię u moich znajomych". A ja
    właśnie probuję wykazać, że jawność oświadczeń jest korzystna _także_ dla
    sędziów, mimo powtarzania komunałów na forach. I właśnie powtarzanie tych
    komunałów to jest Monty Python.

    Zadbaj o jasność wypowiedzi, nie będzie niedomówień. Naprawdę jawność może
    przeszkadzać tylko skorumpowanym sędziom (i korumpujących tych sędziów),
    oraz "pożytecznym głupcom".

    Jeszcze raz - warto poszukać w sieci jawnych oświadczeń majątkowych
    prokuratorów, jak one wyglądają i w jaki sposób mogą być dla nich
    niebezpieczne. Tak samo mają wyglądać oświadczenia sędziowskie!
    Liwiuszowi byłoby łatwiej dyskutować, gdyby wiedział o czym.

    --
    Trefniś

  • 43. Data: 2016-12-22 23:02:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 06:08, Trefniś pisze:

> [...]
    > nie słychać?
    >
    > A to jest już _kolejna_ grupa zawodowa ujawniająca swój majątek.
    >
    > Są kraje, gdzie nawet zarobki szarego obywatela są jawne!
    > Ale w Polsce to trudne, zawsze znajdzie się grupa alterinteligentnych
    > broniących "zdobyczy" kapitalizmu w formie schyłkowej.
    >
    > Wy zwyczajnie nie wiecie, jak wygląda ujawnienie oświadczeń majątkowych.
    > Tylko powtarzacie formułki...
    > Poszukajcie w sieci, poczytajcie jakieś oświadczenia np. prokuratorów,
    > czy urzędników samorządowych.
    > Warto wiedzieć, w obronie czego się staje.

    A ty nadal nie rozumiesz, że tu wcale nie chodzi o majątki? Sędziowie i
    tak składają coroczne oświadczenia, które podlegają kontroli CBA. (nota
    bene jako że miałem z nimi nie raz kontakt uważam ich za idiotów nie
    mających pojęcia o dowodzeniu w postępowaniu karnym i niedorobionych
    "szeryfów" którym woda sodowa uderzyła do pustych łbów). Uważasz że to
    nie wystarczy? Możesz to uzasadnić jeśli tak?
    Co daje podawanie tych danych do publicznej wiadomości oprócz igrzysk
    dla plebsu i tego że bandyci mają dane na widelcu?

    --
    Sonn

  • 44. Data: 2016-12-22 23:03:31
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 08:31, Trefniś pisze:

    > Jest jawne, ale dla kolegów sędziów, na tym polega różnica.

    Bredzisz jak potłuczony. Dostęp do oświadczeń mają urzędy skarbowe i
    CBA, które sa powołane do kontroli tych oświadczeń, więc albo jesteś
    kompletnym ignorantem albo przykładowym wyborcą PiS którego po prostu
    boli zadek że ktoś może mieć lepiej niż ty

    Co to zmieni? Uzasadnisz?

    --
    Sonn

  • 45. Data: 2016-12-22 23:03:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 21:18 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Odezwał się największy działacz i aktywista.
    > Ten co poczeka gdzie zawieje wiatr i tam się ustawi.

    Czyli jasne!
    Jest ci wszystko jedno, poparłbyś nawet Dodka Hitlera, albo zaprosiłbyś
    Merkel, byle dopiec PiS i prezesowi.
    Pożyteczni idioci potrafią być niebezpieczni!

    --
    Trefniś

  • 46. Data: 2016-12-22 23:05:14
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 13:12, Olin pisze:

    > Ale może być. Wystarczy zaprzyjaźnić się z politykami odpowiedniej partii i
    > otwierają się wprost niezmierzone możliwości:
    > https://oko.press/sedzia-trybunalu-konstytucyjnego-w
    ielki-biznes-dlugach-szpitali/

    I jeszcze napisz jaka partia umożliwiła taki biznes :)

    --
    Sonn

  • 47. Data: 2016-12-22 23:08:01
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 23:03 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > kompletnym ignorantem albo przykładowym wyborcą PiS którego po prostu
    > boli zadek że ktoś może mieć lepiej niż ty

    Nie zajmuję się wróżeniem, ani antycypacją.
    Pożyjesz, zobaczysz, innego rozwiązania nie widzę.
    Wróć do wątku za miesiąc, sam sobie odpowiesz.

    --
    Trefniś

  • 48. Data: 2016-12-22 23:15:02
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 23:02 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Co daje podawanie tych danych do publicznej wiadomości oprócz igrzysk
    > dla plebsu i tego że bandyci mają dane na widelcu?

    Wybacz, ale w tym wątku już rozwiewałem powyższe wątpliwości, inni mieli
    je wcześniej.
    Nie doczytałeś, albo nie zrozumiałeś - Twoja strata.

    Co do "kondycji" pracowników CBA (i innych tego typu służb) wiem, o czym
    piszesz.
    Ale pewnie nie do końca rozumiesz te mechanizmy :)

    --
    Trefniś

  • 49. Data: 2016-12-23 00:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trefniś t...@m...com ...

    > Zadbaj o jasność wypowiedzi, nie będzie niedomówień. Naprawdę jawność
    > może przeszkadzać tylko skorumpowanym sędziom (i korumpujących tych
    > sędziów), oraz "pożytecznym głupcom".

    Nie moja wina, ze dopisujesz sobie do moich wypowiedzi coś tam coś tam.

    Co do jasnosci oswiadczen, nie sadze zeby miało to wielkie znaczenie.
    Wiem natomiast dlaczego obecnie taki temat sie pojawia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 50. Data: 2016-12-23 00:16:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 23:03, Trefniś pisze:

    > Czyli jasne!
    > Jest ci wszystko jedno, poparłbyś nawet Dodka Hitlera, albo zaprosiłbyś
    > Merkel, byle dopiec PiS i prezesowi.
    > Pożyteczni idioci potrafią być niebezpieczni!

    Skąd takie idiotyczne wnioski?
    Czy coś takiego wynika z czegoś co napisałem?

    Prezesowi i PISowi się należy, ale po co mieszać do tego
    Niemców? Może sobie rządzić PIS czy PO czy Nowoczesna
    (tu faktycznie jest mi wszystko jedno)
    ale niech rządzą spokojnie bez zamętu.
    PIS ma większość i nic im nie można zrobić, więc przepchnęli by co
    chcą spokojnie i bez możliwości skutecznego parlamentarnego sprzeciwu.
    Dlatego wkurzają mnie Ci awanturnicy polityczni, którzy zamiast
    przyklepać swoje normalnym trybem, to wywołują wieczne zadymy
    polityczne. Takich ludzi właśnie jak prezes trzeba z polityki eliminować
    (razem z bandą jego przydupasów, którzy też tylko wiecznym konfliktem
    się karmią)
    Jak tak dalej będą politykować, to się ludzie faktycznie wk.. i któregoś
    dnia
    policja nie pomoże i prezesa poturbują. Nad tłumem zapanować ciężko.
    A policja czy wojsko to nawet nie jestem pewny po której opowie się stronie.