  • 1. Data: 2016-12-21 10:06:29
    Temat: Jak PiS-...lce obiecuja, to znaczy ze obiecuja
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie będzie J.P., składki ZUS zostają czy zarobisz czy dokładasz, lobby przeciw
    drobnym przedsiębiorcom od 1945 mocne tak samo. Myślę, że to się wpisuje w myśl
    polityczną Prezia, że co prywatne to złe. Tak czy inaczej w 2019 przerżną.

  • 2. Data: 2016-12-21 10:26:13
    Temat: Re: Jak PiS-...lce obiecuja, to znaczy ze obiecuja
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 21-12-2016 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    polityczną Prezia, że co prywatne to złe. Tak czy inaczej w 2019 przerżną.

    Prywatni przedsiębiorcy nie dość, że na złość rządowi jakoś nie chcą
    inwestować to jeszcze niektórzy (o zgrozo) chcą się pozbyć swoich firm.
    P.G.

  • 3. Data: 2016-12-21 10:55:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 21 Dec 2016 10:06:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Tak czy inaczej w 2019 przerżną.

    Optymistycznie zakładasz, że w 2019 wybory się odbędą. Oby tak było.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 4. Data: 2016-12-21 12:04:13
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 10:55 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Optymistycznie zakładasz, że w 2019 wybory się odbędą. Oby tak było.

    Nie wiem, po co wtryniacie politykę na p.s.prawo, mało Wam jej dookoła?

    Mimo to zwrócę uwagę, że "politykierzy" rozsądnieją. Dotychczas mówili ze
    stuprocentową pewnością o przedterminowych wyborach.

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2016-12-21 15:57:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W mojej okolicy sporo małych sklepików znika (jeszcze za "zielonej wyspy").
    Podobnie z małymi zakładami usługowymi.
    A za "dobrej zmiany" be okazał się prywatny operator pocztowy.

    -----
    > Prywatni przedsiębiorcy nie dość, że na złość rządowi jakoś nie chcą inwestować to
    jeszcze niektórzy chcą się pozbyć swoich firm..

  • 6. Data: 2016-12-21 15:59:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jest grupa pl.rec.sprawiedliwosc ???

    -----

  • 7. Data: 2016-12-21 16:02:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2016 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie będzie J.P., składki ZUS zostają czy zarobisz czy dokładasz, lobby przeciw
    drobnym przedsiębiorcom od 1945 mocne tak samo.

    Myslę, że to dobrze, że nic nie zrobią. Za każdym razem jak rząd chce
    mojego dobra, to od razu zastanawiam się co zrobić, żeby owego dobra nie
    utracić.

    Shrek

  • 8. Data: 2016-12-21 16:03:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2016 o 12:04, Trefniś pisze:

    > Nie wiem, po co wtryniacie politykę na p.s.prawo, mało Wam jej dookoła?

    Ale to jest dobre pytanie na tę grupę. Datę zdaje się ogłasza notariusz.
    Co jak notariusz strzeli focha i nie ogłosi. Bo nie?

    Shrek

  • 9. Data: 2016-12-21 16:37:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 16:02, Shrek pisze:

    > Myslę, że to dobrze, że nic nie zrobią. Za każdym razem jak rząd chce
    > mojego dobra, to od razu zastanawiam się co zrobić, żeby owego dobra nie
    > utracić.

    Jak to nie robią, pińcset plus, mieszkanie plus, akcyza na samochody
    dla biedaków jeszcze bardziej plus. Ale stanieją okręty i się wyrówna,
    przepraszam nie ten ustrój, w tym stanieje akcyza na samochody dla
    milionerów. I się wyrówna. :-)

    I co by o PiSie nie mówić to trochę przydrożnych bandytów polikwidowali.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-12-21 16:39:49
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > milionerów. I się wyrówna. :-)
    >
    > I co by o PiSie nie mówić to trochę przydrożnych bandytów polikwidowali.

    A co ma sprawiać że ten wątek nie jest na news:pl.soc.polityka ?
    Oprócz prawa są jeszcze dobre obyczaje, na usenecie *też*.

    --
    A. Filip
    Gdy rabin spowinowaca się z łaziennym, to łazienny uważa się za rabina.