  • 1. Data: 2016-12-16 09:57:00
    Temat: Cwaniaki z Miedzianej 11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Da się ugryźć i dupnąć tych cwaniaków piszących o 295 zł za wpis do ich "rejestru"?

  • 2. Data: 2016-12-16 16:34:43
    Temat: Re: Cwaniaki z Miedzianej 11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-16 o 09:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Da się ugryźć i dupnąć tych cwaniaków piszących o 295 zł za wpis do ich "rejestru"?

    Jeśli nadal będziemy mieli w du...ie przepisy prawa to nic się nie da zrobić

    "rt. 286

    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

  • 3. Data: 2016-12-16 18:34:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ale wiesz, co cwaniaki piszą w swojej korespondencji (jak będę miał chwilę, to wrzucę
    - sprytnie napisane)?
    Czy powołujących się (innych lub tych samych) na KRS dupnęli?

    BTW: sms-y "mamo przelej mi 30 zł" zgłaszałem, ale młodszy byłem i życie wydawało się
    dłuższe, a 3-4 godziny na policji + bieganie na pocztę po info o umorzeniu "brak
    znamion", "znikoma społeczna", "czyn nieumyślny" lub "granica znacznej wartości"
    bezcenne, podobnie jak nauka kto jest pokrzywdzonym ("zapłacił Pan?"), a kto
    zgłaszającym ("nie będącej stroną nie możemy udzielić żadnej" ;-))

    -----

  • 4. Data: 2016-12-16 18:56:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-16 o 18:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale wiesz, co cwaniaki piszą w swojej korespondencji (jak będę miał chwilę, to
    wrzucę - sprytnie napisane)?

    Wrzucaj

    Poczytamy a potem porównany do przepisu.

    Zwłaszcza do tej jego części:
    "
    _za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
    niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania_
    "

    zz

  • 5. Data: 2016-12-16 21:22:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-12-16 o 18:56, z pisze:

    > Wrzucaj
    >
    > Poczytamy a potem porównany do przepisu.

    Rzecz w tym, że prokuratury to morzą, a sądy zatwierdzają opierając się
    na tym, że tam jest napisane, że to opłata fakultatywna.

  • 6. Data: 2016-12-16 21:38:47
    Od: z <...@...pl>

    > Rzecz w tym, że prokuratury to morzą, a sądy zatwierdzają opierając się
    > na tym, że tam jest napisane, że to opłata fakultatywna.

    Co dalej jest w sprzeczności z literą prawa już nie wspominając o jego
    duchu.

  • 7. Data: 2016-12-16 21:46:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    > pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Ano własnie - wprowadzanie w błąd widoczne na pierwszy rzut oka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 8. Data: 2016-12-17 17:42:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Warszawa, dnia 01.12.2016
    CEDGiF - CENTRALNA EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH IFIRM
    ul Miedziana 11/12, 00-835 Warszawa
    W związku z aktualnym regulaminem CEDGiF (§11 wew. utworzonym w dniu 06.04.16r.)
    ogłoszenie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczych i Firm wymaga
    uregulowania fakultatywnej opłaty rejestracyjnej w wysokości 295 zł (słownie:
    dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych) w terminie do 09.12.16
    Niedokonanie płatności spowoduje brak wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności
    Gospodarczych i Firm.
    W marcu 1991 dokonano wpisu działalności gospodarczej do www.ceidg.gov.pl -
    CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCIACH GOSPODARCZYCH.
    Na podstawie art. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. nr 47 poz. 278 z późn. zm.)
    została utworzona Centralna Ewidencja Działalności Gospodarczych i Firm.
    Niniejsze pismo zostało sporządzone zgodnie z art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia
    1964 r. k.c. (Dz.U. 2014 poz. 121 z późn. zm.).
    Rejestr jest na bieżąco aktualizowanym zbiorem informacji o podmiotach gospodarczych,
    prowadzonym w systemie informatycznym w postaci centralnej bazy danych.
    Prosimy o terminowe dokonywanie wpłaty w terminie do 09.12.16
    Niedokonanie terminowej płatności spowoduje zmiany opisane w regulaminie CEDGiF (§16
    wew. z dnia 10.03.16 r.).
    Z poważaniem

    ----

    nazwa odbiorcy
[...]
    nr rachunku odbiorcy
    72 10902705 0000000133004373
    nr rachunku odbiorcy
    72 10902705 0000 000133004373
    waluta nr rachunku zleceniodawcy (przelew)
    kwota słownie (wpłata dwieście dziewięćdziesiąt pięć złotych zero groszy)"

  • 9. Data: 2016-12-17 21:09:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-17 o 17:42, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    ogłoszenie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczych i Firm wymaga

    Ciach bo dalej jest tylko lepiej/bardziej profesjonalnie i z dużą
    ilością paragrafów i prawniczych terminów. :-)
    Wiem że to może być przerażające ale wielu przedsiębiorców po studiach
    nie tak jak ja tylko po technikum nie ma bladego pojęcia co znaczy
    fakultatywnie.

    Konkludując.

    To jest ewidentny przykład oszustwa a jego pomysłodawcy i wykonawcy
    powinni siedzieć bo tak nakazuje polskie prawo.

  • 10. Data: 2016-12-17 21:30:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-17 o 21:09, z pisze:

> [...]
    >
    > To jest ewidentny przykład oszustwa a jego pomysłodawcy i wykonawcy
    > powinni siedzieć bo tak nakazuje polskie prawo.

    Może i powinni, ale ostatnio rozmawiałem z policjantem
    prowadzącym takie sprawy i pytałem go co robić z takimi
    pismami i czy oni z tym jakoś walczą.
    I nie ma na to bata, tzn policja nie ma pomysłu jak to udupić,
    albo oni mają lepszych magików od prawa albo brak ludzi z jajami w
    aparacie ścigania.

    PS
    Jak bym zbierał wszystkie takie pisma, które przez lata
    do mnie przyszły i sugerowały, że coś tam mam zapłacić
    za wpis do rejestru czy innego katalogu, to można by niezłe
    opracowanie zrobić.