  • 31. Data: 2016-12-22 16:00:49
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Wystarczy poczytać fora. Wg społeczeństwa sędziowie nic nie robią (bo
    > społeczeństwo widzi tylko czas pracy na wokandzie). Do tego dojdzie
    > "taki zarabia 8000zł za dwa dni pracy w tygodniu".

    Niestety to czesto jest prawda...
    Mam kilku znajomych pracujących w sadzie i to co opowiadaja nie robi
    sedziom zbyt dobrej prasy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 32. Data: 2016-12-22 16:09:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Niestety to czesto jest prawda...
    > Mam kilku znajomych pracujących w sadzie i to co opowiadaja nie robi
    > sedziom zbyt dobrej prasy.

    Czyli co dokładnie opowiadają?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2016-12-22 17:09:24
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ale może być. Wystarczy zaprzyjaźnić się z politykami odpowiedniej partii i
    > otwierają się wprost niezmierzone możliwości:
    > https://oko.press/sedzia-trybunalu-konstytucyjnego-w
    ielki-biznes-dlugach-szpitali/

    A te rządzące partie nie zmieniają się co 4 do 8 lat?

    --
    A. Filip
    Podążaj szybciej ku temu, co zda ci się marzeniem: możesz znaleźć

  • 34. Data: 2016-12-22 18:33:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Czyli co dokładnie opowiadają?

    No ze mało pracują...
    Nie wyraziłem się jasno?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 35. Data: 2016-12-22 20:30:47
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 10:07 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Wystarczy poczytać fora. Wg społeczeństwa sędziowie nic nie robią (bo
    > społeczeństwo widzi tylko czas pracy na wokandzie). Do tego dojdzie
    > "taki zarabia 8000zł za dwa dni pracy w tygodniu".

    Tak, wiem, czyli standard :)
    "Wystarczy poczytać fora", a zawsze znajdzie się jakiś Liwiusz
    powtarzający za innymi, co oni wyczytali na forach :)

    "Społeczeństwo widzi tylko czas pracy na wokandzie" - nie projektuj
    swojego dyletanctwa na społeczeństwo! Po raz kolejny udowadniasz, że nie
    wiesz dokładnie _nic_ na temat oświadczeń majątkowych sędziów. Poczytaj na
    ten temat, zanim zaczniesz powielać "mądrości" wyczytane bez zrozumienia
    na forach, propagowane przez innych niedoinformowanych czytających fora.

    W oświadczeniach majątkowych nie będzie dokładnie _żadnych_ informacji na
    temat konkretów dotyczących pracy sędziów.

    Powtarzam - zamiast bić pianę, poszukajcie sobie dostępnych w sieci
    oświadczeń majątkowych np. prokuratorów. I spróbujcie wyczytać, ile dni
    pracował, ile spraw prowadził, ile spraw skończyło się postawieniem
    zarzutów, ile spraw wygrał, ile przegrał...

    Ech, "mądrości" spod budki z piwem były bardziej wartościowe...

    > Nic to nie zmieni. Po prostu pieniądze z korupcji będą wydawane mniej
    > zauważalnie.

    :O
    Oświadczenia spowodują, że sędziowie będą wydawać pieniądze _mniej_
    zauważalnie???
    Czyli oświadczenia ułatwią korupcję według Liwiusza?

    Cy Ty się rozumiesz, kiedy piszesz na forach???
    Liwiusz, może rzeczywiście po piwku rozumowałoby Ci się lepiej i sprawniej?

    --
    Trefniś

  • 36. Data: 2016-12-22 20:48:19
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 10:31 A. Filip <a...@b...pl> pisze:

    > [...]
    >
    > Zastąp "nic" przez "niewiele" i się zasadniczo zgodzimy co do
    > zastopowania korupcji sędziów przez jawne oświadczenia majątkowe :-)

    Czy "nic", czy "niewiele", to będzie zależało od sposobu przeprowadzenia
    ujawnienia oświadczeń.
    Czyli od ustawy, samego środowiska sędziowskiego, społeczeństwa i
    dziennikarzy.

    Dlatego podtrzymuję - krytykowanie i utrudnianie jawności sędziowskich
    oświadczeń majątkowych to albo bezpośrednie zainteresowanie procederem,
    albo zwyczajny pożyteczny idiotyzm (na p.s.p. chyba 100%).

    > Tylko że nawet "wrażenie" jakie jawne oświadczenia majątkowe zostawią na
    > "klientach" sądów ma swoją wagę. Będzie to niejakie utrudnienie niewiary
    > w deklarowaną (w miarę) bezstronność sędziów.

    Powtórzę się - poczytajcie, o czym dyskutujecie.
    Poszukajcie w sieci oświadczeń prokuratorów, które już są dostępne.
    I nie zapomnijcie przy następnych wyborach zagłosować na tych, którzy
    odwrócą te wszystkie zmiany i znów będziecie mieć ciepłą wodę.

    A właściwie to po co wam organy ścigania, to przecież pic, ci co mogą i
    tak kradną, a policja jest nieudolna, prokuratorzy skorumpowani!
    To samo z wymiarem sprawiedliwości, sędziowie siedzą w kieszeniach
    bogatych.

    Współczuję Wam!

    --
    Trefniś

  • 37. Data: 2016-12-22 20:52:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 14:13 ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

    > Złożyłem w 11 miesiącu nie wyznaczania terminu i to był błąd, trzeba
    > było jeszcze poczekać.
    > Sąd apelacyjny powołał się na orzeczenie... NSA, że opóźnienie w
    > postępowaniu występuje dopiero gdy jest dłuższe, niż rok (co sąd w
    > uzasadnieniu wywnioskował z ustawy, skoro zdaniem sądu ponowienie skargi
    > może nastapić nie wcześniej niż rok od poprzedniej skargi).
    > Jedna czynność, jeden rok (a własciwie półtora roku) - oto polska kasta
    > sędziowska.
    >

    > -----

    I to jest dla Ciebie powód, by krytykować jawność sędziowskich oświadczeń
    majątkowych? A kolejny to "bo Liwiusz tak pisał na forach, a wyczytał to
    na forach"?

    --
    Trefniś

  • 38. Data: 2016-12-22 20:57:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 16:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Niestety to czesto jest prawda...
    > Mam kilku znajomych pracujących w sadzie i to co opowiadaja nie robi
    > sedziom zbyt dobrej prasy.

    I co - to jest powód do zablokowania jawności sędziowskich oświadczeń
    majątkowych?
    Pomijam już "bo Liwiusz pisał tak na forum, co wyczytał na forach"?

    A Budzik ma znajomych, którzy potwierdzają złą opinię o sędziach, dlatego
    trzeba zablokować jawność oświadczeń.
    Monty Python...

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2016-12-22 21:08:43
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 09:22 cef <c...@i...pl> pisze:

    (...)

    > Efektów nie będzie, tak jak nie było przedtem i nie ma teraz.

    Niewolnicy nie mają głosu, zatem milczcie i czekajcie cierpliwie na śmierć
    jako wybawienie.

    --
    Trefniś

  • 40. Data: 2016-12-22 21:18:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 21:08, Trefniś pisze:
    > W dniu .12.2016 o 09:22 cef <c...@i...pl> pisze:
    >
    > (...)

    > Niewolnicy nie mają głosu, zatem milczcie i czekajcie cierpliwie na
    > śmierć jako wybawienie.

    Odezwał się największy działacz i aktywista.
    Ten co poczeka gdzie zawieje wiatr i tam się ustawi.