  • 1. Data: 2016-12-22 15:58:59
    Temat: Sedziowie zaczynaja sie orientowac (powoli), skad wiatr wieje
    Od: b...@g...com

    Powoli zdaja sobie sprawe, ze jest cos takiego
    jak sąd dyscyplinarny, i ze to Zb. Ziobro jest
    ministrem, a nie ich kolezka. Zmiany, zmiany..

    http://iustitia.pl/1529-oswiadczenie-prezesa-ssp-ius
    titia

    Oświadczenie Prezesa SSP "Iustitia"
    Opublikowano: czwartek, 22, grudzień 2016 13:15

    W związku z opublikowaną dzisiaj w Dzienniku Gazecie Prawnej nieautoryzowaną
    wypowiedzią Prezesa SSP ,,Iustitia" Krystiana Markiewicza ,,Z ciężkim sercem, ale
    muszę przyznać, że będę w swojej pracy ignorować te wyroki TK, które zostaną wydane w
    składzie sprzecznym z ustawą zasadniczą oraz dotychczasowym orzecznictwem sądu
    konstytucyjnego" przedstawiamy wyjaśnienie Prezesa:

    ,,Moja wypowiedź dotyczyła wyłącznie spodziewanej dyskusji nad możliwym postępowaniem
    sądów w obecnej sytuacji prawnej funkcjonowania Trybunału Konstytucyjnego, a nie
    orzekania przeze mnie w oparciu o przyszłe wyroki Trybunału lub ich ignorowania.
    Decyzję o tym jak postępować będzie podejmował każdorazowo niezawisły i niezależny
    sąd, także sąd w składzie którego będę wydawał orzeczenia w imieniu Rzeczypospolitej
    Polskiej"

    sędzia Krystian Markiewicz
    Prezes SSP "Iustitia"

    --
    Smart questions to stupid answers

  • 2. Data: 2016-12-22 16:19:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik bratolin napisał w wiadomości
    >Powoli zdaja sobie sprawe, ze jest cos takiego
    >jak sąd dyscyplinarny,

    A kto w tym sadzie sadzi ?

    >i ze to Zb. Ziobro jest ministrem, a nie ich kolezka. Zmiany,
    >zmiany..

    Ziobro za 3 lata przeminie ... albo i nie, a zasadniczo, to sady
    powinny byc niezawisle, a nie robic to, co im minister kaze...

    Ale ten sprzeczny sklad to ktory ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-12-22 18:44:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przecież były niezawisłe: za sanacji, za Bieruta (ubecy tak nie wierzyli sądom, że
    sami dawali w czapę zaplutym karłom reakcji), za Gomułki (kara śmierci za kiełbasę),
    za Gierka (np. Radom), za Jaruzelskiego (tak niezawisłe, że kasta nie musiała się
    oczyszczać, bo i po co).
    Dopiero złowrogi Zbyszek bierze kastę za ....ę.

    -----