    Subject: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <o3emjh$uov$1@node1.news.atman.pl> <a...@b...pl>
    <o3en9f$vfj$1@node1.news.atman.pl> <a...@b...pl>
    <o3ep94$1u2$1@node1.news.atman.pl>
    <apqm0nn7rtl9$.vvlio78ri8wb$.dlg@40tude.net>
    <o3evfc$89o$1@node1.news.atman.pl>
    <585b0423$0$50716$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <585b2abf$0$3610$b1db1813$fc1cfe20@news.astraweb.com>
    <585b7739$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <585b8d49$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <585c3510$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 23 Dec 2016 00:16:34 +0100

    W dniu 2016-12-22 o 23:03, Trefniś pisze:

    > Czyli jasne!
    > Jest ci wszystko jedno, poparłbyś nawet Dodka Hitlera, albo zaprosiłbyś
    > Merkel, byle dopiec PiS i prezesowi.
    > Pożyteczni idioci potrafią być niebezpieczni!

    Skąd takie idiotyczne wnioski?
    Czy coś takiego wynika z czegoś co napisałem?

    Prezesowi i PISowi się należy, ale po co mieszać do tego
    Niemców? Może sobie rządzić PIS czy PO czy Nowoczesna
    (tu faktycznie jest mi wszystko jedno)
    ale niech rządzą spokojnie bez zamętu.
    PIS ma większość i nic im nie można zrobić, więc przepchnęli by co
    chcą spokojnie i bez możliwości skutecznego parlamentarnego sprzeciwu.
    Dlatego wkurzają mnie Ci awanturnicy polityczni, którzy zamiast
    przyklepać swoje normalnym trybem, to wywołują wieczne zadymy
    polityczne. Takich ludzi właśnie jak prezes trzeba z polityki eliminować
    (razem z bandą jego przydupasów, którzy też tylko wiecznym konfliktem
    się karmią)
    Jak tak dalej będą politykować, to się ludzie faktycznie wk.. i któregoś
    dnia
    policja nie pomoże i prezesa poturbują. Nad tłumem zapanować ciężko.
    A policja czy wojsko to nawet nie jestem pewny po której opowie się stronie.