  • 51. Data: 2016-12-23 10:16:06
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 18:33, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > No ze mało pracują...
    > Nie wyraziłem się jasno?

    Nie.

    Ale właśnie potwierdza to to, o czym pisałem - "pracujący w sądzie"
    (czyli nie masz na myśli sędziów), uważają, że sędziowie mało pracują,
    bo widzą tylko to, co widzą. A już chociażby ten czas w domu gdzie piszą
    uzasadnienia - już nie.

    Dokładnie o tej błędnej percepcji pisałem.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2016-12-23 10:16:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 20:30, Trefniś pisze:
    > W oświadczeniach majątkowych nie będzie dokładnie _żadnych_ informacji
    > na temat konkretów dotyczących pracy sędziów.

    Nikt nie twierdzi, że by to tam było - nie walcz ze stworzonym przez
    siebie chochołem.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2016-12-23 10:54:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 22 Dec 2016 23:05:14 +0100, Sonn napisał(a):

    > I jeszcze napisz jaka partia umożliwiła taki biznes :)

    Ta sama, która pozwoliła na srebrne interesy Dumy Żoliborza i odwierty
    prymasa Rydzyka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 54. Data: 2016-12-23 11:00:27
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne [jak partia jest najgorsza?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ta sama, która pozwoliła na srebrne interesy Dumy Żoliborza i odwierty
    > prymasa Rydzyka.

    A jak "ta partia" wypada _w porównaniu_ ?
    Demokracja parlamentarna z gilotyną progu wyborczego to gra z
    ograniczonym wyborem. Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym
    (dostępnym wyborem). To na co ludzie (statystycznie) przyzwalają PiS
    mówi wiele o tym co sądzą o _dostępnych_ alternatywach (zasadniczo PO i NP).

    --
    A. Filip
    Jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził. (Przysłowie polskie)

  • 55. Data: 2016-12-23 11:27:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bez wynoszenia akt z sądu ?
    Wiesz, co grozi za wynoszenie akt?
    Oczywiście są równi i równiejsi, kasta znaczy.
    Są też nierówni, czyli asystenci zap..... nad uzasami.
    No i jak to dobrze, że kazdej księgowej czy kazdemu inżynierowi ołówki o 16:00
    wypadają z rąk...

    -----

  • 56. Data: 2016-12-23 11:34:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 22-12-2016 o 20:30, Trefniś pisze:

    > :O
    > Oświadczenia spowodują, że sędziowie będą wydawać pieniądze _mniej_
    > zauważalnie???
    > Czyli oświadczenia ułatwią korupcję według Liwiusza?

    Jak dla mnie to posługujesz się jakąś alternatywną logiką.
    Jak doszedłeś do wniosku, że Liwiusz uważa, że oświadczenia ułatwią
    korupcję?
    Pytam serio, bo jak czegoś nie rozumiem to mnie to męczy i chciałbym
    zrozumieć.
    Przecież wydawanie pieniędzy mniej zauważalnie (bez zostawiania śladów)
    jest trudniejsze niż wydawanie ich normalnie. Jak trudniejsze działanie
    może być ułatwieniem? Nie ogarniam Twojej logiki.
    P.G.

  • 57. Data: 2016-12-23 12:19:11
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 11:27 ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

> [...]
    > Są też nierówni, czyli asystenci zap..... nad uzasami.
    > No i jak to dobrze, że kazdej księgowej czy kazdemu inżynierowi ołówki o

    Wiedza "społeczeństwa" o pracy sądów jest powalająca :)

    Sędzia za zgodą przełożonego _może_ zabrać akta sprawy do domu!

    Jest czymś zupernie naturalnym i powszechnym, że sędziowie zabierają akta
    do domu i tam piszą uzasadnienia!

    Zdarzały się dyscyplinarki za przetrzymywanie akt w domu, ale bez zgody
    przełożonego, a przetrzymywanie naruszało prawo stron do rozstrzygania ich
    spraw bez zbędnej zwłoki.

    Właściwie to mój ostatni post w tej sprawie, bo trudno dyskutować, kiedy
    _jedynym_ merytorycznym argumentem jest: "wszystko, co wprowadza PiS jest
    złe, bo każda nieudolność PO była dużo lepsza".
    EOD

    --
    Trefniś

  • 58. Data: 2016-12-23 12:47:48
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-12-21 o 23:24, Trefniś pisze:

    > Oświadczenia majątkowe prokuratorów już są jawne, można je sobie
    > obejrzeć w sieci.
    > Zapewniam, krzywda nikomu się nie dzieje, prokuratorzy nie kruszą kopii,
    > a złodzieje wiedzą tyle, ile wiedzieć powinni jako obywatele.
    > Sędziom też nic nie grozi! Burzę w szklance wody robią "opozycjoniści".

    Najwyraźniej oświadczenia prokuratorom nie przeszkadzają w pracy
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/chojnacki-w
    ywoz-lekow-to-afera-wieksza-niz-amber-gold,2444593,4
    199

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2016-12-23 12:56:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Dec 2016 11:00:27 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A jak "ta partia" wypada _w porównaniu_ ?

    Nie ma nawet czego porównywać. Tylko jedna partia uważa, że ludzie pokroju
    Pszczółkowskiego, Piotrowicza czy Kryżego są wzorami moralnymi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 60. Data: 2016-12-23 15:35:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > uzasadnienia - już nie.
    >
    > Dokładnie o tej błędnej percepcji pisałem.

    Mylisz sie. To nie sa opowiesci pani Jadzi co sprzata biuro...
    Zapewne nie dotyczy to wszystkich ale akurat mam pecha znac opowiesci z
    sadów gdzie spora grupa nie przepracowuje sie.

    Co niestety wpisuje się w obecną narracje.
    Ale co ja za to mogę?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby