    Subject: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <o3emjh$uov$1@node1.news.atman.pl> <a...@b...pl>
    <o3en9f$vfj$1@node1.news.atman.pl> <a...@b...pl>
    <o3ep94$1u2$1@node1.news.atman.pl>
    <apqm0nn7rtl9$.vvlio78ri8wb$.dlg@40tude.net>
    <o3evfc$89o$1@node1.news.atman.pl>
    <585b0423$0$50716$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <585b2abf$0$3610$b1db1813$fc1cfe20@news.astraweb.com>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 22 Dec 2016 23:02:00 +0100

    W dniu 2016-12-22 o 06:08, Trefniś pisze:

    > (...)

    > (...)
    >
    > Może sam spróbuj pomyśleć/poczytać, zamiast kultywować swój syndrom
    > sztokholmski?
    >
    > Przypominam - prokuratorzy już ujawnili swoje oświadczenia. Jakoś pisku
    > nie słychać?
    >
    > A to jest już _kolejna_ grupa zawodowa ujawniająca swój majątek.
    >
    > Są kraje, gdzie nawet zarobki szarego obywatela są jawne!
    > Ale w Polsce to trudne, zawsze znajdzie się grupa alterinteligentnych
    > broniących "zdobyczy" kapitalizmu w formie schyłkowej.

> [...]

    A ty nadal nie rozumiesz, że tu wcale nie chodzi o majątki? Sędziowie i
    tak składają coroczne oświadczenia, które podlegają kontroli CBA. (nota
    bene jako że miałem z nimi nie raz kontakt uważam ich za idiotów nie
    mających pojęcia o dowodzeniu w postępowaniu karnym i niedorobionych
    "szeryfów" którym woda sodowa uderzyła do pustych łbów). Uważasz że to
    nie wystarczy? Możesz to uzasadnić jeśli tak?
    Co daje podawanie tych danych do publicznej wiadomości oprócz igrzysk
    dla plebsu i tego że bandyci mają dane na widelcu?

    --
    Sonn